نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

رییس کمپانی Fanatic ساخته شدن Forza Motorsport 7 را تایید کرد

اخیرا رییس کمپانی Fanatic ساخته شدن بازی Forza Motorsport 7 توسط استودیو ترن ۱۰ را تایید کرده است.

سری فورزا جزو محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های سبک ریسینگ است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هم ساخته شدن نسخه‌های جدید این مجموعه خیلی خبر شگفت‌انگیزی نیست. با این حال اخیرا رییس کمپانی Fanatic، که در زمینه ساخت و عرضه فرمان‌های مخصوص بازی‌های ریسینگ فعالیت می‌کند، به نوعی ساخته شدن نسخه جدید این مجموعه با نام Forza Motorsport 7 را تایید کرده است.

توماس جکرمایر، رییس Fanatic، اخیرا پستی در انجمن‌های این کمپانی با متن زیر منتشر کرده است:

سلام کاربران عزیز! دوست دارم ویژگی‌هایی را که می‌خواهید به بازی FM 7 اضافه شود، با ما در میان بگذارید.

البته از آنجایی که Fanatic نقشی در ساخت بازی Forza Motorsport 7 ایفا نمی‌کند، طرح چنین سوالی کمی برای کاربران عجیب بود و همین امر باعث شد تا جکرمایر در پست بعدی کمی در این مورد شفاف‌سازی کند:

اخیرا ملاقاتی با ترن ۱۰، سازنده بازی، داشته‌ام تا در مورد قابلیت پشتیبانی از فرمان‌های مخصوص بازی با آن‌ها صحبت کنم. این صحبت‌ها بسیار مثبت بود و فرد جدیدی که خود یک راننده حرفه‌ای و گیمر با سابقه پی‌سی است، به ترن ۱۰ اضافه شده تا در مورد پشتیبانی از ویژگی‌های جدید (مثل فرمان‌های بازی) فعالیت کند و رابطه خوبی بین ما و ایشان برقرار شده است.

کمپانی Fanatic فرمان‌های بازی مخصوص پی‌سی را تولید و عرضه می‌کند و از اینکه ترن ۱۰ برنامه‌های زیادی برای رایانه‌های شخصی دارد، هیجان‌زده است. جکرمایر در این مورد هم گفت:

ترن ۱۰ برنامه‌های جالب و هیجان‌انگیزی برای پشتیبانی از پی‌سی‌ها دارد و ما هم می‌دانیم که کاربران پی‌سی ترجیح می‌دهند تا بازی‌های سبک ریسینگ را با فرمان‌های مخصوص تجربه کنند. با اینکه فعلا نمی‌توانم چیزی را تایید کنم، ولی با همکاری ترن ۱۰ سعی خواهیم کرد تا بهترین پشتیبانی از فرمان‌ها را در بازی‌های آینده این استودیو تعبیه کنیم و از شما هم می‌خواهیم تا پیشنهادات خودتان را با ما در میان بگذارید.

جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های فورزا، Forza Horizon 3 بود که امسال برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شد و استقبال خوب کاربران و منتقدین را نیز در پی داشت. با توجه به سیاست‌های مایکروسافت مبنی بر عرضه بازی‌ها برای پی‌سی، قطعا در آینده نیز نسخه‌های بعدی این سری برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند و همکاری کمپانی‌ای مثل Fanatic با سازندگان بازی، باعث خواهد شد تا گیمر‌های پی‌سی به بهترین شکل ممکن با فرمان‌های مخصوص این آثار را تجربه کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده