نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

عبور Super Mario Run از مرز ۵۰ میلیون دانلود

طبق اعلام نینتندو، بازی Super Mario Run تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است.

تنها چند روز پس از اینکه اعلام شد بازی Super Mario Run از مرز ۴۰ میلیون دانلود عبور کرده است، حال نینتندو با انتشار توییتی گفته که این بازی موبایل موفق شده از مرز ۵۰ میلیون بار دانلود نیز عبور کند. این کمپانی همچنین به همین مناسبت ۱۰ بلیط Toad Rally رایگان نیز به همه افرادی که بازی را دانلود کرده‌اند، اهدا کرده است. متن پیام نینتندو به شرح زیر است:

برای اینکه از تمامی افرادی که بازی را دانلود کرده‌اند تشکر کنیم، تصمیم گرفتیم تا ۱۰ بلیط Toad Rally رایگان به آن‌ها اهدا کنیم. از این بلیط‌ها برای لذت بردن از بازی استفاده کنید.

بازی سوپر ماریو ران در تاریخ ۲۵ آذر و تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شد و حال در کم‌تر از دو هفته موفق شده به ۵۰ میلیون بار دانلود برسد که بسیار عالی است. البته این بازی در آینده برای اندروید نیز عرضه می‌شود و قطعا همین امر می‌تواند دانلود بیش‌تر آن را نیز در پی داشته باشد.

بازی Super Mario Run به صورت رایگان قابل دانلود است ولی این نسخه فقط سه مرحله بازی را در اختیار‌تان خواهد گذاشت و برای تجربه کامل باید ۱۰ دلار پرداخت کنید. همین قیمت نسبتا زیاد هم باعث شده تا موسسه آماری سوپرسل پیش‌بینی اولیه خود از فروش این بازی را کاهش دهد.

شما می‌توانید بررسی بازی سوپر ماریو ران را در زومجی بخوانید که نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده