// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

قهرمان جدید بازی Heroes of The Storm معرفی شد

Zul'jin، جدیدترین قهرمان بازی Heroes of The Storm، ماه آینده عرضه خواهد شد.

کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Heroes of The Storm، قهرمان جدید این بازی MOBA را معرفی کرد. Zul'jin جدیدترین شخصیت این بازی است که در اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی برای کاربران Heroes of The Storm در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین بلیزارد اعلام کرد که Zul'jin در واقع یک ترول است که با پرتاب کردن تبر خود، به دشمنان آسیب می‌رساند. همچنین هرچقدر Zul'jin بیشتر آسیب ببیند، خطرناک‌تر از قبل شده و می‌تواند آسیب جدی‌تری به دشمنان وارد کند. در ادامه می‌توانید توضیحات قابلیت‌های این قهرمان جدید را مشاهده کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های Zul'jin:

ویژگی‌ها:

Berserker:

  • با فعال کردن آن، ۲۵ درصد به میزان آسیب رسانی شما افزوده می‌شود ولی با هر ضربه، ۲ درصد از HP شما کم می‌شود.
  • Passive: با کم شدن هر یک درصد از HP شما، یک درصد به سرعت ضربات Zul'jin افزوده می‌شود.

قابلیت‌های پایه:

Grievous Throw

  • Zul’jin با پرتاب کردن تبر خود به دو دشمن روبرو آسیب وارد کرده و آن‌ها را علامت گذاری می‌کند. از این‌رو میزان آسیب شما به دو دشمن علامت گذاری شده ۵۰ درصد بیشتر از قبل می‌شود (تنها سه ضربه شما پس از علامت گذاری شدن این مزیت را در بر می‌گیرد).

Twin Cleave

  • در این قابلیت Zul'jin با پرتاب تبر خود، مسافت بیشتری را هدف گرفته و ۱۵ درصد باعث کندتر شدن حرکات و آسیب دیدن دشمنان برای دو ثانیه می‌شود.

Regenteration

  • با این قابلیت وی می‌تواند ۲۵ درصد از کل HP خود را بازیابی کرده و Heal شود. همچنین اگر هنگام این عمل حرکت کنید یا آسیب ببینید، قادر به Heal کردن خود نخواهید بود.

قابلیت مخصوص:

Taz'dingo!

  • Zul'jin به مدت چهار ثانیه نامیرا شده و اصلا نمی‌توانید وی را بکشید. Health کلی Zul'jin از عدد یک کمتر نمی‌شود.

Guillotine

  • Zul'jin یک تیغه گیوتین مانند را به آسمان پرتاب کرده و با فرود این گیوتین به محل مورد نظر، به دشمنان آسیب وارد می‌کند. هرچقدر Health شما کمتر باشد، میزان آسیب وارد شده به دشمنان بیشتر خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده