// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

تریلر جدید بازی Poochy & Yoshi’s Woolly World منتشر شد

نینتندو تریلر جدیدی از بازی در دست ساخت Poochy & Yoshi’s Woolly World منتشر کرد.

بازی Poochy & Yoshi’s Woolly World نسخه‌ی پورت شده سری بازی‌های Yoshi برای کنسول دستی 3DS است که پیشتر برای کنسول Wii U عرضه شده بود.

در تریلر جدید مراحل حالت پوچی دَش به تصویر کشیده شده که مراحل سرعتی و رقابت زمانی این بازی را نشان می‌دهد، همچنین در کنار او حالت ملو را نیز می‌توانید در تریلر مشاهده کنید. در ادامه قابلیت شخصیت‌سازی را در این بازی می‌بینیم که کاربران می‌توانند شخصیت یوشی را به سلیقه خود طراحی و آن را از طریق قابلیت StreetPass کنسول‌های دستی نینتندو با دوستانتشان به اشتراک بگذارند.

نخست در تریلر شاهد نمایی از ویدیو‌های کوتاه شده در بازی هستیم، این ویدیو‌ها با تکنیک استاپ موشن ساخته شده و تعداد آنها به ۳۰ عدد می‌رسد. همچنین کاربران می‌توانند در قسمت Yoshi Theater زندگی روزانه یوشی و پوچی را تماشا کنند. همچنین فیگور یا عروسک جدید شخصیت Poochy  که برند Amiibo تهیه آنها را بر عهده گرفته است می‌بینیم، در گذشته شاهد نسخه Wii U فیگور Mega Yarn Yoshi توسط همین شرکت بودیم.

نینتندو بازی Poochy & Yoshi’s Woolly World را در شهریور ماه (سپتامبر) معرفی کرد. بازی مذکور که شامل تمامی مراحل نسخه Wii U این بازی می‌شود به همراه محتویات جدید که در بالا به آنها اشاره شد، عرضه می‌شود.

در پایین می‌توانید تریلر  جدید بازی Poochy & Yoshi’s Woolly World را که در تاریخ ۱۴ بهمن ماه (۳ فوریه) سال جاری برای پلتفرم 3DS عرضه می‌شود، تماشا و دانلود کنید.

|

 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده