نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

فیلمبرداری فیلم Tomb Raider از ماه ژانویه آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فیلم مورد انتظار توم ریدر (Tomb Raider) از ماه ژانویه ۲۰۱۷ در بریتانیا و آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد.

در طی سال ۲۰۱۶ میلادی دو فیلم وارکرفت (Warcraft) و اساسین کرید (Assassin’s Creed) به روی پرده رفتند. این دو فیلم، اقتباسی از بازی‌های ویدیویی هستند، اما نتوانستند نظر منتقدان را جلب کنند و نمرات و نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کردند. فیلم Warcraft در گیشه عملکرد موفقی را نداشت و فیلم Assassin's Creed که تنها چند روزی است که اکران شده است، به نظر نمی‌رسد که موفقیت چندانی را در گیشه بدست آورد. با این حال، کمپانی برادران وارنر مدتی است که ساخت بازسازی فیلم Tomb Raider را تایید کرده است. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود و آلیشیا ویکاندر نیز قرار است در نقش لارا کرافت جدید سینما، در این فیلم حضور داشته باشد. ویکاندر برای بازی در فیلم دختر دانمارکی (Danish Girl) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶، دریافت کرده است.

کارگردانی فیلم Tomb Raider بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3) و افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens)، است. همچنین چندی پیش والتون گوگینس، بازیگر فیلم‌هایی چون جنگوی از بند رسته (Django Unchained) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eightبه عنوان بازیگر نقش منفی و شرور اصلی فیلم Tomb Raider معرفی شد. این فیلم قرار است در ماه مارس ۲۰۱۸ به روی پرده برود و در حال حاضر مراحل پیش تولید فیلم Tomb Raider به سرعت در حال سپری شدن است تا تولید و فیلمبرداری این فیلم بزودی آغاز شود. حال طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری فیلم Tomb Raider بزودی آغاز می‌شود و سرانجام ویکاندر را در لباس لارا کرافت مشاهده خواهیم کرد.

tomb raider

طبق خبری که وب‌سایت مای اینترمینتت ورلد منتشر کرده است، فیلمبرداری فیلم Tomb Raider از ماه ژانویه ۲۰۱۷ (دی-بهمن امسال) آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است در مکان‌هایی در بریتانیا و آفریقای جنوبی فیلمبرداری شود. به تازگی یکی از تهیه کنندگان فیلم Tomb Raider اعلام کرده است که لارا کرافت جوان در جستجوی این است که ببیند آیا پدرش زنده است یا مرده. با توجه به اینکه بخشی از فیلمبرداری در کشور آفریقای جنوبی انجام خواهد شد، به نظر می‌رسد سازندگان فیلم تصمیم دارند بخش‌های متعددی از فیلم را در مکان‌های واقعی فیلمبرداری کنند، هرچند بخشی از آن در استودیو و صفحه سبز در بریتانیا فیلمبرداری خواهد شد.

فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) محصول سال ۲۰۰۱ و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است. کمپانی اسکوئر انیکس اولین بازسازی بازی Tomb Raider را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد و قسمت دوم این بازی را به نام Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده