نویسنده: یونس بهرامی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

کتاب همراهی برای The Last Guardian در اسفند منتشر می‌‌شود

کتاب همراه The Last Guardian اطلاعات ارزشمندی از دنیای این بازی در اختیارتان می‌گذارد.

کتاب همراهی برای بازی آخرین نگهبان منتشر خواهد شد که طبق اعلام Future Press در توییتر خود، شامل جزییات بی‌شماری از کارهای داخلی سازندگان و منابع الهام دنیای مرموز آخرین نگهبان می‌شود. 

Future Press که تاکنون کتاب‌های راهنما و همراه زیادی از بازی‌های گوناگون منتشر کرده، برای ساخت این کتاب به دفاتر استودیوی جن‌دیزاین در توکیو سفر کرده است تا با سازندگان مصاحبه و همکاری کند. علاوه بر ارایه‌ی آرت‌ورک‌هایی از فرآیند توسعه‌ی بازی، یک داستان شگفت‌آور هم در کتاب وجود دارد که به‌عنوان یک کتاب راهنما نیز عمل کرده و دارای راهنمای قدم‌به‌قدم بصری است که به نکات داستانی این بازی اشاره می‌کند.

همچنین این کتاب ۲۵۶ صفحه‌ای، شامل مصاحبه‌هایی اختصاصی درباره‌ی آخرین نگهبان و وضعیت دشوار توسعه‌ی آن طی این سال‌ها می‌شود و امید می‌رود که بتوانیم از پشت‌پرده‌ی ساخت این بازی بیشتر از همیشه مطلع شویم. 

فومیتو اوئدا و تیمش که خالق بازی‌های Ico و Shadow of the Colossus هستند، کار ساخت آخرین نگهبان را از سال ۲۰۰۷ شروع کردند و در 2009 E3 به‌عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن 3 معرفی شد. اما سال‌ها گذشت و بازی وارد یک سکوت خبری کامل شد و حتی تصور می‌شد که ساخت آن لغو شده است، ولی این بازی دوباره در E3 2015 به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد و بعد از نزدیک به یک دهه، شاهد عرضه‌ی آن در دو هفته‌ی پیش بودیم. 

کتاب «آخرین نگهبان: یک داستان شگفت‌انگیز» برای عرضه در ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (بیست و هشتم فوریه) برنامه‌ریزی شده است و اکنون می‌توانید آن را از آمازون پیش‌خرید کنید. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده