// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تا شروع سال ۲۰۱۷ بازی دیگری به سرویس Backwards Compatibility اضافه نخواهد شد

طبق مصاحبه اخیر لری هرب او اعلام کرده که تا پایان سال ۲۰۱۶ بازی دیگری به سرویس Backwards Compatibility ایکس‌‌باکس وان اضافه نخواهد شد. 

لری هرب که بیشتر با نام کاربری خود، میجر نلسون، شناخته می‌شود در صفحه شخصی توییتر خود تایید کرده که شش بازی که اخیرا در تاریخ ۲۵ آذر به به سرویس Backwards Compatibility ایکس‌‌باکس وان اضافه شده‌اند در واقع آخرین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۶ برای این برنامه بوده‌اند. او اشاره کرده است که تیم Backwards Compatibility با شروع تعطیلات رسمی سال نو میلادی مقداری استراحت خواهند کرد و پس از آن باز هم طرفداران می‌توانند انتظار عرضه بازی‌های مورد انتظار خود بر روی این سرویس را داشته باشند.

 اوایل این هفته نیز رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، فیل اسپنسر، اعلام کرد بازی‌های ماه ژانویه این سرویس به شدت عالی هستند در حالی که او به نام بازی خاصی اشاره نکرده است. 

سرویس Backwards Compatibility ایکس‌‌باکس وان برای اولین بار در ماه نوامبر ۲۰۱۵ رسما کار خود را آغاز کرد و تا به این لحظه ۳۰۰ بازی کنسول ایکس‌باکس 360 به آن افزوده و اوایل این ماه تمامی بازی‌های سری محبوب بایوشاک، Bully ،Catherine و Raskulls به لیست این برنامه اضافه شدند. 

اسپنسر اخیرا یک آمار جالب را ارائه داده طبق صحبت‌های او تاکنون بیش از پنجاه درصد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان از سرویس Backwards Compatibility استفاده کرده و گیمران بیش از ۲۱۰ میلیون ساعت را صرف انجام بازی‌های این سرویس کرده‌اند.   


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده