نویسنده: سمانه توخنی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

Radiant Mode به بازی Darkest Dungeon اضافه خواهد شد

استودیو ردهوک به تازگی اعلام کرده است Radiant Mode را که زمان انجام بازی را کوتاه می‌کند، به بازی Darkest Dungeon اضافه خواهد کرد.

استودیو رد‌هوک امروز بیان کرد که Radiant Mode سال آینده به بازی Darkest Dungeon اضافه خواهد شد. Radiant Mode زمان انجام بازی را با ایجاد ترفندهای مختلف از حدود ۸۰ ساعت به ۴۰ ساعت کوتاه می‌کند. Red Hook بیان کرده است که بعضی از مراحل بازی را قفل خواهد کرد تا بازیکنان را به تلاش بیشتر تشویق کند. حالت جدید همچنین سخت‌تر خواهد بود تا چالش بیش‌تری برای بازیکنان حرفه‌ای به ارمغان بیاورد. همچنین امروز بروزرسانی جدیدی برای بازی Darkest Dungeon به روی کامپیوتر، مک و لینوکس منتشر شده است که شامل تمام ویژگی‌هایی است که بر روی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا وجود دارد.

سازندگان بازی همچنین به دنبال عرضه بازی برای پلتفرم‌های بیشتر هستند که هنوز مشخص نیست کدام کنسول‌ها مد نظر آن‌ها قرار دارد. بازی Darkest Dungeon در حال حاضر به روی کامپیوتر، مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا موجود است. توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند که Radiant mode را سال آینده قبل از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Crimson Court منتشر کنند.    


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده