نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

Overwatch در سال ۲۰۱۷ محتویات بیشتری دریافت می‌کند

جف کاپلان کارگردان بازی Overwatch، اخیرا در مورد محتویاتی که قرار است سال آینده برای بازی عرضه شوند توضیح داده است.

بازی Overwatch اولین تجربه بلیزارد در سبک شوتر اول شخص بود و همین باعث می‌شد تا گیمر‌ها خیلی انتظارات زیادی از این بازی نداشته باشند. با این حال بلیزارد کیفیت همیشگی ساخته‌های خودش را در مورد Overwatch نیز به اثبات رساند و این بازی در نهایت توانست جایزه بهترین بازی سال را نیز در The Game Awards 2016 دریافت کند.

حال جف کاپلان، کارگردان بازی، اعلام کرده که تیم سازنده برنامه‌های زیادی برای این اثر در سال ۲۰۱۷ دارد و می‌خواهد قهرمان‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های بازی جدیدی را به آن اضافه کند. در زمینه قهرمان‌ها، کاپلان اعلام کرد که همواره ایده‌های زیادی در مورد هیرو‌های جدید ارائه می‌شود و یکی از همین ایده‌ها توانسته نظر اعضای تیم را به خود جلب کند و آن‌ها یقین دارند که این شخصیت، در صورت اضافه شدن به بازی، بسیار محبوب خواهد شد. در کل کاپلان ابراز امیدواری کرده که سال آینده قهرمان‌های جدیدی به بازی اضافه شوند.

در زمینه نقشه‌ها هم شرایط به هیرو‌ها شباهت دارد و کاپلان اعلام کرده علاوه بر نقشه Oasis که در بلیزکان معرفی شد و سال آینده در دسترس خواهد بود، نقشه‌های دیگری نیز بررسی می‌شوند که یکی از آن‌ها مورد قبول تیم واقع شده و به بازی اضافه خواهد شد و چند مورد دیگر نیز ممکن است وارد مرحله نهایی طراحی و توسعه شده و برای بازی عرضه شوند. البته هیچ‌چیز در این مورد قطعی نیست.

کاپلان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اضافه شدن قابلیت Server Browser به بازی خبر داد که اجازه گشتن در بین سرور‌های مختلف و بازی‌های شخصی‌سازی شده را به گیمر می‌دهد و علاوه بر آن می‌توانید بازی دلخواه خودتان را با قوانینی که دوست دارید خلق کنید. کارگردان بازی در بخش پایانی صحبت‌هایش نیز اعلام کرده که کماکان به بهبود تعادل شخصیت‌ها در بازی و عرضه بروزرسانی‌های مختلف برای آن ادامه خواهند داد.

چندی پیش بود که اعلام شد تری کروز، بازیکن فوتبال آمریکایی، علاقه‌مند به صداپیشگی یکی از کاراکتر‌های اورواچ است و ممکن است شخصیت بعدی بازی که کاپلان نیز به آن اشاره کرده، با صداپیشگی این ورزشکار معرفی شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده