// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

مایکل پچر: ساخت بازی برای نینتندو سوییچ آسانتر از کنسول‌های نسل هشتمی است

طبق اعلام مایکل پچر توسعه بازی بر روی نینتندو سوییچ در مقایسه با ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آسانتر است.

یکی از مسائل اصلی شکست کنسول Wii U عدم حمایت سازندگان Third Party از آن بود ولی به نظر می‌رسد نینتندو با کنسول سوییچ دیگر قصد ندارد خطاهای گذشته خود را تکرار کند زیرا اخیرا تحلیلگر معروف صنعت گیم، مایکل پچر، در طی مصاحبه‌ای که داشته از بازخورد‌های بسیار مثبتی که سازندگان نسبت به نینتندو سوییچ داشته‌اند خبر داده است.

او گفته که سازندگان اشاره کرده‌اند توسعه بازی بر روی سوییچ در مقایسه با ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آسان‌تر است. مطمئنا هر چقدر که مراحل ساخت بازی بر روی یک کنسول راحت‌تر باشد به همان حد نیز از آن حمایت خواهد شد.

یکی از مشکلات اصلی سازندگان با Wii U گیم پد بسیار بد آن بود که به آن اجازه انجام کار‌های خلاقانه را نمی‌داد البته از سوی دیگر فروش بسیار پایین باعث شد تا ناشران و سازندگان Third Party قید این کنسول را بزنند و از توسعه بازی‌های خود بر روی آن خودداری کنند. کافی است تا نگاهی به کتابخانه بازی‌های آن بیاندازید و متوجه شوید که EA Sports و 2K Sports سالیان طولانی است که حتی بازی‌های ورزشی خود را بر روی Wii U منتشر نمی‌کنند. 

اما ماجرا در خصوص نینتندو سوییچ کاملا متفاوت است. ناشران و سازندگان Third Party خبر از ساخت بازی‌های فراوانی بر روی آن داده‌اند و در کنار آن گفته شده آثاری که قبلا عرضه شده‌اند نیز بر روی آن پورت خواهد شد. همان طور که در طول تریلر معرفی کنسول شاهد اجرا شدن Skyrim بودیم و اخیرا شایعاتی مبنی بر عرضه سری دارک سولز برای این کنسول نیز به گوش رسید.

۲۴ دی ماه زمان مشخص شده برای رویدادی است که در آن مشخصات سخت افزاری، قیمت، تاریخ عرضه و... نینتندو سوییچ به صورت رسمی اعلام می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده