نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

لیست کامل بازیگران فصل سوم Fargo تایید شد؛ شروع فیلمبرداری از ماه آینده

شبکه FX لیست کامل بازیگران فصل سوم سریال Fargo را تایید کرد، همچنین اعلام کرد که فیلمبرداری این سریال از ماه آینده آغاز خواهد شد.

شبکه FX با اضافه کردن چند بازیگر جدید، لیست کامل بازیگران فصل سوم سریال فارگو (Fargo) را منتشر کرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، شبکه FX از اضافه شدن جیم گافیگان، کمدین محبوب آمریکایی، به همراه مایکل استلبرگ، بازیگر فیلم یک مرد جدی (A Serious Man)، به جمع بازیگران فصل سوم این سریال خبر داد. این در حالی است که اخیرا دیوید تیولیس، بازیگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال Fargo اضافه شده بود. همچنین اسکات مک نایری، کاران سونی، توماس مان و فرد ملامد دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم این سریال تایید شده است.

پیش از این، حضور بازیگرانی چون مری الیزابت وینستد، ایوان مک گرگور و کری کن در فصل سوم سریال Fargo تایید شده بود. وب‌سایت ورایتی خلاصه‌ای از نقش بازیگران اصلی فصل سوم این سریال را نیز منتشر کرده است، مک گرگور به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد در فصل سوم سریال Fargo حضور دارد، او قرار است ایفاگر نقش امت و ری استاسی، برادران دو قلو، در فصل سوم این سریال باشد.

ادامه خبر ممکن است داستان فصل سوم فارگو را فاش کند

او مدیر پارکینگ و پمپ بنزین کینگ در شهر مینسوتا است که آن را یک داستان و الگوی موفقیت از نوع آمریکایی توصیف می‌کند، این در حالی است که ری شخصیت بسیار محتاطی دارد. رقابت و دعواهای این دو برادر منجر به این می‌شود که این دو در یک مسیر پیچیده و مبهم قرار بگیرند که با دزدی از یکدیگر شروع می‌شود، اما در نهایت یکی از این دو برادر گلو دیگری را می‌برد و او را به قتل خواهد رساند تا این رقابت به پایان برسد. توصیف نقش دیگر بازیگران به شرح زیر است:

تیولیس قرار است نقش شخصیتی به نام وی.ام. وارگاس را در این سریال بازی کند. وارگاس شخصیت مرموز و  انزواطلبی دارد، او طرفدار سرسخت نظام سرمایه داری است.

کن قرار است نقش گلوریا برگل را بازی کند، گلوریا رئیس پلیس و مادری به تازگی طلاق گرفته است که در درک دنیای جدیدی که پیرامونش را فرا گرفته مشکل دارد. 

وینستد قرار است نقش نیکی سوانگو را در این سریال بازی کند، او شخصیتی حیله‌گر و فریبنده است که به خاطر شور و علاقه زیادش به قمار در زندان به سر می‌برد. او دوست دختر ری استاسی نیز است. 

استلبرگ قرار است نقش سای فلتز را بازی کند که دست راست امت استاسی است.

گافیگان قرار است نقش دانی، معاون گلوریا در اداره پلیس، را بازی کند.

مک نایری قرار است نقش موریس لیفی را بازی کند. لیفی یک جنایتکار با سابقه و سنگدل است.

سونی قرار است نقش دانشمندی به نام دکتر هومر گیلروث را بازی کند.

ملامد قرار است نقش هاوارد زیمرمن را بازی کند. زیمرمن یک آدم ولگرد و بی‌خانمان است که هر کاری برای کسب درآمد و پول انجام می‌دهد.

مان قرار است نقش تادئوس موبلی را بازی کند. موبلی نویسنده کتاب‌های علمی تخیلی است.

fargo

همچنین شبکه FX اعلام کرد که فیلمبرداری فصل سوم سریال Fargo از ماه ژانویه در کلگری کشور کانادا آغاز خواهد شد. فصل سوم سریال Fargo در ۱۰ قسمت ساخته و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه FX پخش خواهد شد. نوآ هاولی، نویسنده و سازنده این سریال، که تمرکز آن تاکنون بر روی سریال جدید لژیون (Legion) بوده است، برای ساخت و تولید فصل سوم سریال Fargo باز خواهد گشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده