// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

کارگردان بخش ضبط حرکات سری Uncharted درگذشت

گوردون هانت، کارگردان بخش ضبط حرکات سری بازی‌های Uncharted در‌گذشت.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، گوردون هانت، کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده آمریکایی که کارگردانی صوتی بازی‌ Final Fantasy XIV و سری بازی‌های Legacy of Kain و God of War و کارگردانی بخش ضبط حرکات مجموعه Uncharted را در کارنامه دارد، در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

هلن هانت، فرزند او اعلام کرده است گوردون هانت که مبتلا به بیماری پارکینسون بوده است، در منزل شخصی‌اش در محله شرمن اوکس شهر لس‌آنجلس، ایالت کالیفرنیا در‌گذشته است.

با رسانه‌ای شدن خبر در‌گذشت گوردون هانت، صداپیشه‌های سری بازی‌های Uncharted یعنی نولانت نورث (صدا‌پیشه شخصیت نیتن دریک) و امیلی رز (صدا‌پیشه شخصیت النا) مراتب اندوه و ناراحتی خود را در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کردند. امیلی رز در صفحه شخصی‌اش نوشت:

عمیقا غصه‌دار و اندوهگین هستم که دوست و استادم گوردون هانت ما را ترک کرده است. تمامی موفقیت‌ها و دستاورد‌هایم در عرصه بازیگری را مدیون او هستم.

همچنین نولان نورث جمله «بسیار ناراحتم. او (گوردون هانت) را بسیار دوست داشتم» را به این مناسبت در توییتر خود منتشر کرد. امی هنینگ نیز از که روز‌هایی ابتدایی سری آنچارتد با گوردون هانت همکار بوده است، در این باره چنین گفته است:

غیر‌ممکن است تاثیری که گوردون بر روی افراد بسیاری گذاشته را بیان کنم. شخصا بی‌نهایت از دوستی و راهنمایی‌های اون سپاس‌گزار هستم.

گوردون هانت تجربه کار در بخش صوتی کمپانی هانا‌-‌باربرا و کار بر روی انیمیشن‌های مشهوری مانند he Flintstones ،Scooby-Doo ،The Jetsons و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد. همچنین کارگردانی تعدادی از اپیزود‌های سریال‌های لایو اکشن Coach و Frasier و همچنین تئاتر‌های My Fair Lady و Camelot را نیز بر‌عهده داشته است. علاوه بر این گوردون هانت به مدت ۴۰ سال مشغول به تدریس بازیگری بوده که هلن هانت، جیمی فالن و جاناتان بنکس از شاگردان او به شمار می‌روند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده