نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارد

در لیست بازیگران فراخوانده و حاضر در شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War، نام بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول، دیده می‌شود.

فیلمبرداری فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) از تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن امسال) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. حال لیستی از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری فراخوانده شده‌اند، منتشر شده است، از نکات جالب توجه این لیست می‌توان به حضور شخصیت کاپیتان مارول اشاره کرد که احتمالا برای اولین بار او را در فیلم Avengers: Infinity War مشاهده خواهیم کرد. طبق خبری که وب‌سایت امگا اندرگرند منتشر کرده است، بازیگران فراخوانده شده،‌ عمدتا بازیگران اصلی هستند که نقش مهم و بیشتری در این فیلم خواهند داشت و دیگر بازیگران در آینده اضافه خواهند شد. با این حال، وب‌سایت MovieCastingCall لیست کاملی از بازیگران حاضر در آغاز فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر کرده است که تقریبا تمام نام‌هایی که پیش از این خبرها و شایعات آن منتشر شده بود، در این لیست دیده می‌شود.

این در حالی است که فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در سال ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت و طبق گفته کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، این فیلم، منشا داستانی شخصیت کارول دانورز و تبدیل آن به کاپیتان مارول را روایت خواهد کرد. در اوایل ماه مرداد مارول تایید کرد که بری لارسون قرار است نقش کارول دانورز / کاپیتان مارول را بازی کند. با این حال، با توجه به اینکه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War و قسمت چهارم قرار است همزمان انجام شود، انتظار می‌رود کاپیتان مارول در فیلم اول بدون قدرت و در نقش یک افسر معمولی حضور داشته باشد. فیلم Captain Marvel برای اکران در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

brie larson captain marvel

علاوه بر این، طبق لیست منتشر شده، تمامی اعضای گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) نیز در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهند داشت. پیش از این وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت، حضور شخصیت‌‌های نگهبانان کهکشان را در این فیلم تایید کرده بود. اما در لیست بازیگران فراخوانده شده نام کارن گیلان، بازیگر نقش شرور و منفی نبولا، نیز دیده می‌شود. او دختر تانوس است. همچنین در این لیست، نام چادویک بوزمن برای بازی در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه، نیز دیده می‌شود. این در حالی است که نام تام هالند برای بازی در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، دیده نمی‌شود. هرچند طبق شایعات او در قسمت چهارم حضور خواهد داشت.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم انتقام‌جویان (Avengers) بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند. آنتونی روسو در یک مصاحبه به IO9 گفت:

این دو فیلم کاملا از یکدیگر متفاوت هستند. لزوما این یک سناریو که به بخش اول و بخش دوم تبدیل شده باشد، نیست. آن‌ها فقط دو اصطلاح متفاوت هستند. من فکر می‌کنم فیلمبرداری همزمان این دو قسمت باعث ایجاد یک تصور غلط شده است.

اواخر ماه آبان، برادران روسو تصویر جدیدی را از پشت صحنه فیلم Avengers: Infinity War در اینستاگرام خود، منتشر کردند. در این تصویر برادران روسو به همراه دو شخص دیگر در حال بازدید از یکی از مکان‌های احتمالی فیلمبرداری این فیلم هستند که احتمالا در طول فیلم این راه پله عجیب را مشاهده خواهیم کرد. با این حال، هیچ اطلاعاتی از این مکان عجیب منتشر نشده است و ممکن است این راه پله پیچ در پیچ به مکانی که دکتر استرنج در آن حضور دارد، ارتباط داشته باشد. پیش از این، بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استفان استرنج، حضور این شخصیت را در فیلم Avengers: Infinity War تایید کرده بود. در اواخر ماه شهریور نیز، جو و آنتونی روسو نخستین تصویر از پشت صحنه پیش تولید این فیلم را منتشر کردند. در این تصویر جاش برولین در لباس مخصوص انجام موشن کپچر قابل مشاهده است، که در حال آماده شدن برای بازی در نقش تبهکار بزرگ کهکشانی به نام تانوس است. این دو همچنین در اواخر ماه گذشته تصویری را منتشر کردند که به نظر می‌رسد در فیلم Avengers: Infinity War شاهد ساخت دستکش بی‌نهایت خواهیم بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده