نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Night in the Woods تا فوریه ۲۰۱۷ تاخیر خورد

بازی Night in the Woods که پیش از این قرار بود ژانویه ۲۰۱۷ عرضه شود، با تاخیری تقریبا یک ماهه روبرو شده است.

بازی Night in the Woods یکی از آن دست آثاری است که بودجه ساخت خودش را از طریق کمپین کیک استارتر کسب کرده است و پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. با این حال امروز استودیو اینفینیت فال، سازنده بازی، اعلام کرده که این اثر با تاخیری یک ماهه در فوریه ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

سازنده بازی در حالی خبر تاخیر خوردن آن را اعلام کرد که چند روز پیش تریلر عرضه بازی را نیز منتشر کرده بود. با این حال دلیل خاصی برای این تاخیر عنوان نشده و سازنده بازی اعلام کرده که به منظور بهینه‌سازی بیشتر بازی تصمیم گرفته تا کمی آن را دیرتر عرضه کند تا تیم کوچک سازنده بازی بتوانند آن را بدون نقص روانه بازار کنند.

استودیو اینفینیت فال همچنین در ادامه اعلام کرده که در حال بررسی است تا بتواند زمان دقیقی را برای عرضه بازی اعلام کند و به احتمال زیادی در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۶ تاریخ عرضه دقیق بازی نیز مشخص خواهد شد.

Night in the Woods یک بازی در سبک ماجراجویی است که سازندگان آن وعده داستانی بسیار غنی را داده‌اند؛ داستانی با محوریت شخصیت اصلی بازی که یک گربه با نام «Mae» است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده