نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

DLC جدید Mafia 3 قابلیت شخصی سازی ماشین را به بازی اضافه می‌کند

توکی گیمز DLC جدیدی برای Mafia 3 عرضه کرده است که مسابقات رانندگی و امکان شخصی‌سازی ماشین‌ها را به آن اضافه می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که پس از عرضه شدن مافیا ۳ کاربران زیادی به نبود آن در بازی اعتراض داشتند، امکان شخصی‌سازی ماشین‌ها بود که در نسخه‌ی دوم هرچند به صورت محدود وجود داشت ولی در این قسمت خبری از آن نبود. حال توکی گیمز، ناشر بازی و هنگر ۱۳، سازنده آن، یک محتوای دانلودی رایگان برای بازی عرضه کرده‌اند که امکان شخصی‌سازی ماشین‌ها را در کنار قابلیت‌های دیگر به بازی اضافه می‌کند.

توکی گیمز اعلام کرده که گیمر‌های زیادی خواستار اضافه شدن قابلیت شخصی‌سازی ماشین‌ها به بازی بودند و در همین راستا ۱۰ گزینه برای شخصی‌سازی خودرو به بازی اضافه شده است که ۶ مورد از آن‌ها را می‌توان در طول انجام مراحل بازی فعال کرد، سه مورد با داشتن بسته Family Kick-Back در دسترس قرار می‌گیرند و یک مورد هم مربوط به یک ماشین کاملا جدید به نام Griffin Marauder است.

برای شخصی‌سازی ماشین‌ها کافی است به یکی از ۹ گاراژ Big Rick در نقشه بازی بروید و از آنجا می‌توانید قسمت‌های مختلف ماشین‌تان را به دلخواه تغییر داده و ظاهری را که دوست دارید برای آن خلق کنید.

اما محتویات DLC رایگان جدید بازی فقط محدود به شخصی‌سازی ماشین‌ها نیست و یکی دیگر از موارد جالب آن اضافه شدن مسابقات رانندگی به بازی است. پس از اینکه با هر سه همراه‌تان در بازی آشنا شدید، مسابقات رانندگی در روی نقشه ظاهر خواهند شد و می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و با برنده شدن جوایز مختلفی مثل گزینه‌های جدید برای شخصی‌سازی ماشین یا حتی ماشین کاملا جدید Griffin Marauder را برنده شوید که در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید:

Mafia 3

آخرین محتوایی هم که با DLC جدید به بازی اضافه می‌شود، سه لباس جدید برای شخصیت لینکولن است. یکی از این لباس‌ها The Classico نام دارد که تنها راه به دست آوردن آن، متصل کردن اکانت My2K به بازی است. با این کار شما یک اسلحه جدید نیز دریافت می‌کنید که در ادامه می‌توانید تصویر این سلاح و لباس را مشاهده کنید:

Mafia 3

در پایان توکی گیمز اعلام کرده که در آینده نیز محتویات دانلودی رایگانی برای بازی عرضه خواهند شد که گزینه‌های شخصی‌سازی بیش‌تر و موارد دیگری را به آن اضافه می‌کنند. همچنین یک سری بسته پولی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که برای مثال یکی از آن‌ها در مورد جنگ ویتنام خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده