نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Super Mario Run میزبان حالت جدید Friendly Run شد

سازندگان Super Mario Run قابلیت جدیدی به نام Friendly Run را به این بازی موبایل اضافه کردند.

نماینده‌ی نینتندو اخیراً گفت که قرار نیست بروزرسانی و ویژگی تازه‌ای به Super Mario Run راه پیدا کند؛ با این حال، کمپانی ژاپنی اکنون قابلیت جدیدی را به بازی موبایل‌اش اضافه کرده است. این قابلیت، یک حالت بازی به نام Friendly Run یا «دوی دوستانه» است که در آن می‌توان بدون خرج کردن Rally Tickets با دیگران به رقابت پرداخت.

برای استفاده از Friendly Run کاربر نخست باید دوستان‌اش را به لیست مربوطه در بازی، یعنی Friend List، اضافه کند و بعداً با انتخاب کردن نام شخص موردنظر و سپس فشردن کلید Run، او را به مسابقه دعوت کند. در این میان، امکان تجربه کردن این حالت در نسخه‌ی آزمایشی و رایگان Super Mario Run هم وجود دارد؛ اما تنها یک‌بار در شبانه‌روز می‌توان سراغ آن را گرفت. در آن‌سو خریداران نسخه‌ی کامل بازی می‌توانند پس از به پایان رساندن World 1، تا سه بار در روز Friendly Run را تجربه کنند و آن‌هایی که به انتهای World 2 و دنیاهای بعدی بازی رسیده‌اند هم این بخش تا پنج نوبت در روز در دسترس‌شان قرار می‌گیرد. البته حالت جدید صرفاً جنبه‌ی تمرینی دارد و با وجود شباهت داشتن به Toad Rally، به ارتقا یافتن دشمنان منجر نمی‌شود و باعث نمی‌شود که بازیکن به سکه و Toad بیشتر دست پیدا کند.

بازی Super Mario Run در حال حاضر برای سیستم‌عامل iOS قابل دریافت است. اگر می‌خواهید درباره‌ی این بازی بیشتر بدانید می‌توانید بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده