// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

بسته Death Star بازی Star Wars Battlefront را رایگان تجربه کنید

بازیکنان بازی Star Wars Battlefront می‌توانند بسته الحاقی Death Star این بازی را طی روز‌های آتی به صورت رایگان تجربه کنند.

الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرد کاربران می‌توانند دی‌ال‌سی Death Star بازی Star Wars Battlefront را  از روز جمعه ۳ الی ۵ دی ماه (۲۳ الی ۲۵ دسامبر) به صورت رایگان تجربه کنند. همچنین کاربران با تجربه دی‌ال‌سی رایگان می‌توانند در تاریخ معین شده از دو برابر XP نیز بهره ببرند. الکترونیک آرتز همچنین در آخر اعلام کرد که کاربران می توانند فقط با اجرا بازی در تاریخ یاد شده ۵ هزار اعتبار داخل بازی نیز دریافت کنند. به نقل از سایت VG247، الکترونیک آرتز این مزایا را به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی در اختیار کاربران قرار داده است.

بسته‌الحاقی Death Star که شهریور ماه به صورت رسمی عرضه شد شامل نقشه جدید دت استار به همراه حالت بتل استیشن می‌شود. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد که قسمتی از داستان جنگ ستارگان را در این بازی تجربه کنند. تمامی نقشه‌ها و حالت‌های دی‌ال‌سی Death Star از جمعه الی یکشنبه به صورت رایگان در دسترس کاربران خواهد بود البته هنوز مشخص نشده که قهرمانان، سلاح‌ها و کارت‌های این دی‌ال‌سی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد یا خیر. در این دی‌ال‌سی شاهد حضور شخصیت‌های چوباکا و باسک بودیم.

آخرین بسته‌الحاقی بازی Battlefront با نام Rogue One: Scarif ماه گذشته عرضه شد. در این DLC شاهد حضور محتویات و شخصیت‌های‌ فیلم جدید جنگ ستارگان یعنی Rogue One بودیم.

کاربران می‌توانند بسته‌های الحاقی بازی Battlefront را به صورت مجزا هریک به قیمت ۱۵ دلاری خریداری کنند. الکترونیک آرتز نسخه آلتیمت بازی Star Wars Battlefront را که شامل تمامی دی‌ال‌سی‌های بازی مذکور می‌شود با قیمت ۴۰ دلار در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار داده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده