// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Super Mario Run تنها در چهار روز ۴۰ میلیون بار دانلود شده است

بازی Super Mario Run تنها در چهار روز ۴۰ میلیون بار توسط کاربران از اپ استور اپل دانلود شده است.

بازی موبایل Super Mario Run توانسته است موفقیت دیگری را از آن خود کند. از زمان عرضه بازی تا به حال آمار و ارقام متفاوتی از تعداد دفعات دانلود این بازی بگوش رسیده است و حال، کمپانی نینتندو، ناشر و سازنده Super Mario Run، در جریان یک بیانیه آمار دقیق تعداد دفعات دانلود این بازی را اعلام کرده است.

طبق بیانیه کمپانی نینتندو، بازی سوپرماریو ران در جریان چهار روز پس از عرضه خود ۴۰ میلیون بار از فروشگاه اپ استور اپل دانلود شده است. متاسفانه در این بیانیه اعلام نشده است که چقدر از این کاربران بازی را خریداری کرده‌اند. موردی که شاید برای سرمایه گذاران نیز جالب باشد. جدای از این بیانیه، ۴۰ میلیون بار دانلود قطعا دستاورد ارزشمندی است که بازی سوپرماریو ران توانسته است آن را کسب کند. اگر نقد زومجی از بازی سوپرماریو ران را مطالعه نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا بخوانید. نادر امرایی در گوشه‌ای از نقد خود در مورد سوپرماریو ران می‌گوید:

مراحل بازی، دقیقا همان چیزی است که شما از یک بازی ماریو انتظار دارید. انواع اقسام محیط‌ها شامل قصرهایی آتشین، خانه‌های ارواح، جنگل‌های قارچ، همه و همه در سوپر ماریو ران وجود دارند و دشمنان معروف ماریو نیز مانند لاک‌پشت‌های پرنده در بازی هستند و سعی می‌کنند برای شما مشکل به وجود بیاورند. گرافیک بازی نیز کاملا هم‌سو با تمام بازی‌های این مجموعه است و انیمیشن‌های پرش ماریو، واقعا زیبا کار شده‌اند و مطمئنا وقتی برای اولین باری انیمیشن‌های مختلف وی را می‌بینید، زبان به تحسین نینتندو باز خواهید کرد. کنترل بازی نیز همانطور که گفته شد، فقط نیاز به یک دست دارد و شما با لمس کردن صفحه گوشی خود، پرش‌های ماریو را کنترل می‌کنید. هدف اصلی هر مرحله نیز به اتمام رساندن آن در کمترین زمان و با بیشترین سکه ممکن است. پرچم معروف ماریو نیز در انتهای هر مرحله وجود دارد و شما مانند بازی‌های قدیم این مجموعه، هرچه بیشتر بپرید و قسمت بالاتری از پرچم را بگیرید، امتیاز بیشتری به دست می‌آورید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده