نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

واگذاری مجوز ساخت Lord of the Rings Online و Dungeons & Dragons Online به استودیویی جدید

اکنون مدیریت و کنترل دو بازی Lord of the Rings Online و Dungeons & Dragons Online را استودیویی دیگر به عهده دارد.

استودیوی توربین (Turbin) که به بازی‌های چندنفره‌ی نقش‌آفرینی و رایگان خود مانند Lord of the Rings Online و Dungeons & Dragons Online مشهور است، دیگر مسئولیت رسیدگی یا به‌روزرسانی این بازی‌ها را بر عهده نداشته و اکنون این دو بازی به دست استودیوی استندینگ استون گیمز (Stranding Stone Games) سپرده شده است؛ استودیویی که بخشی از کارکنان آن، کسانی‌اند قبلاً هم روی توسعه‌ی این دو بازی کار کرده بودند.

همچنین در بیانیه‌ای، استندینگ استون اضافه کرد که با استودیوی سازندگان H1Z1 و PlanetSide یعنی Daybreak Games جهت رسیدگی به وضعیت نشر سرویس بازی‌ها وارد همکاری شده است.

با توجه به بیانیه‌ی استندینگ استون، آن‌ها از تیم سازنده‌های کهنه‌کاری که قبلاً روی Lord of the Rings Online و Dungeons & Dragons Online کار کرده‌اند استفاده می‌کنند.

تیم سازنده، همچنان به هر دوی این بازی‌ها متعهد باقی می‌ماند و آن‌ها برای ادامه‌ی توسعه و انجام عملیات بیشتر روی این دو بازی به‌عنوان یک استودیوی مستقل، هیجان‌زده‌ هستند. این فرصتی برای ماست تا رویاهای خود را محقق کرده و در عین حال دارای جواز (لایسنس) دو تا از بزرگ‌ترین بازی‌ها باشیم و روی‌شان کار کنیم.

استندینگ استون افزود که «چیزهای بزرگ و زیادی» برای این دو بازی در دست توسعه قرار دارد. همچنین این سازنده، کاربران را خاطر جمع می‌کند که «ممکن است وقفه‌ای» جهت رسیدگی به این بازی‌ها پیش بیاید که به دلیل تغییرات مختلف روی بازی است.

گرچه ما یک استودیوی جدید هستیم، اما در واقع همان تیم سازنده‌ای هستیم که قبلاً روی این دو بازی کار کرده بودند و به کار کردن دوباره روی این دو بازی ادامه خواهیم داد. موفقیت ما همیشه به دلیل حمایت‌های شما [هوادارها] امکان‌پذیر است و هر چه جلوتر می‌رویم، این مورد مهم‌تر از قبل می‌شود. هدف نهایی استودیوی جدید ما ادامه‌ی ارایه‌ دادن تجربه‌های شگفت‌انگیز به کاربرهاست. ما برای آینده‌ مشتاقیم و از این‌که شما را در سفر جدیدمان داریم هیجان‌زده هستیم.

همین‌طور در یک پرسش و پاسخ، مشخص شد استندینگ استون اکنون حقوق هر دو بازی را در اختیار دارد؛ هرچند توضیحی از معامله‌ی بین این استودیو و برادران وارنر داده نشد.

همان کسب و کار و شیوه‌ای که اغلب برای انجام عملیات و توسعه روی دو بازی Lord of the Rings Online و Dungeons & Dragons Online مورد استفاده قرار می‌گرفت، به قوت خود باقی می‌ماند. هر دو بازی در مسیر توسعه قرار داشته و سازندگان به ارایه‌ی محتواهایی که شما از آن‌ها لذت می‌برید ادامه می‌دهند.

استودیوی توربین همچنان به ساخت بازی‌ها ادامه می‌دهد، با این تفاوت که دیگر روی دو بازی قبلی خود کار نمی‌کند. این استودیو در اوایل امسال بازی Batman: Arkham Underworld را برای تلفن‌های همراه عرضه کرده بود و اکنون روی یک بازی موبایلی دیگر به نام Game of Thrones: Conquest مشغول به کار است.

همچنین تمام اطلاعات ورود و لاگین کردن به حساب‌های توربین بدون تغییر باقی مانده و همه‌ی خریدها، امتیازهای توربین، وضعیت VIP و آیتم‌هایی که از فروشگاه قبلی بازی خریدید در حساب کاربری شما می‌ماند.  

Dungeons & Dragons Online در سال ۲۰۰۶ و Lord of the Rings Online در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. هر دوی این بازی‌ها در سبک MMO بوده و رایگان هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده