نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

دیوید تیولیس به جمع بازیگران فصل سوم سریال Fargo پیوست

دیوید تیولیس، بازیگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال فارگو (Fargo) اضافه شد.

فصل اول سریال Fargo با بازی بازیگرانی چون بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن و آلیسون تولمن در سال ۲۰۱۴ از شبکه FX به روی آنتن رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد. فصل دوم این سریال با بازی بازیگرانی چون کریستن دانست، پاتریک ویلسون، تد دانسون و بوکیم وودبین در سال ۲۰۱۵ از شبکه FX به روی آنتن رفت و توانست موفقیت فصل اول را تکرار کند. اتفاقات فصل اول در ژانویه سال ۲۰۰۶ جریان داشت، اما اتفاقات فصل دوم در سال ۱۹۷۹ رخ می‌داد که توانست جوایز متعددی را دریافت کند. با این حال، فصل سوم سریال Fargo در طی سال ۲۰۱۶ به روی آنتن نرفت و تا سال ۲۰۱۷ برای پخش آن باید صبر کرد.

تا به امروز ساخت فصل سوم سریال Fargo آغاز نشده است و به نظر می‌رسد طرفداران این سریال باید زمان بیشتری را برای تماشای فصل سوم این سریال صبر کنند. یکی از دلایل اصلی آن می‌توان به تمرکز نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo، بر روی سریال جدید لژیون (Legion) اشاره کرد که قرار است از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۷ (۲۰ بهمن ۱۳۹۵) از شبکه FX به روی آنتن برود. تاکنون حضور بازیگرانی چون مری الیزابت وینستد، ایوان مک گرگور و کری کن در فصل سوم سریال Fargo تایید شده است. حال حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است.

طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده است، شبکه FX اعلام کرد که دیوید تیولیس، بازیگر نقش پروفسور ریموس جی لوپین در مجموعه فیلم‌های هری پاتر، به جمع بازیگران فصل سوم سریال Fargo اضافه شده است. تیولیس قرار است نقش شخصیتی به نام وی.ام. وارگاس را در این سریال بازی کند. همچنین اینترتیمنت ویکلی توضیحاتی در مورد شخصیت وارگاس نیز منتشر کرده است:

وارگاس شخصیت مرموز و  انزواطلبی دارد، او طرفدار سرسخت نظام سرمایه داری است که در پارکینگ کینگ مینه‌سوتا کار می‌کند، او بزودی خبر بدی به شخصیت امت با بازی ایوان مک گرگور، خواهد داد، آن‌ها تنها به تازگی با کارفرمایان خود شریک شده‌اند که آن‌ها منافع خود را در تجارت غیر قانونی می‌بینند.

david thewlis remus lupin in Harry Potter

علاوه بر هری پاتر، تیولیس در فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) نیز بازی کرده است هرچند نقش او تاکنون تایید و اعلام نشده است. تیولیس در سال ۱۹۹۳ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن شد. فیلم The Mercy، دیگر فیلم جدید او است که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.  فصل سوم سریال Fargo در ۱۰ قسمت ساخته و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه FX پخش خواهد شد. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده