نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

نیل دراکمن عکس جدیدی از پشت صحنه بازی The Last of Us Part II منتشر کرد.

هنگام معرفی بازی The Last of Us Part II تمام جهان غافلگیر شدند و طرفداران این بازی در حال حدس زدن داستان بازی، اتفاقات پیرامون شخصیت‌های بازی و مدت زمان ساخت این بازی هستند. نیل دراکمن کارگردان بازی The Last of Us Part II امروز عکس جدیدی از پشت صحنه این بازی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که این عکس نشان می‌دهد تیم سازنده بازی به مرحله موشن کپچر رسیده‌اند.

در عکس منتشر شده، تصویر اشلی جانسون بازیگر نقش الی در بازی The Last of Us Part II را مشاهده می‌کنیم که در اتاق مخصوص موشن کپچر حضور دارد و یک چاقو در دست او قرار دارد که این چاقو اسلحه الی در قسمت اول این بازی بود؛ این چاقو همان چاقویی است که در موشن کپچر نسخه اول نیز استفاده شده بود. این چاقو بخش بزرگی از بازی The Last of Us را تشکیل داده بود و حالا برای دومین بار در دست الی قرار خواهد گرفت.

در بازی The Last of Us Part II بازیکنان شخصیت الی را کنترل خواهند کرد که پیش از این نیز در بخشی از داستان اصلی بازی The Last of Us و در بسته الحاقی Left Behind بازیکنان کنترل او را در دست داشتند. الی شخصیت اصلی این بازی خواهد بود و داستان بازی ۵ سال پس از وقایع نسخه اول روایت خواهد شد که الی در بازی The Last of Us Part II به سن ۱۹ سالگی رسیده است و او می‌تواند از خود دفاع کند.

بازی The Last of Us Part II در تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده را در پایین تماشا کنید:

The Last of Us Part II


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده