نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

پوسترها و تصاویر تبلیغاتی جدیدی از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر شد

کمپانی برادران وارنر پوسترها و تصاویر متعدد جدیدی از انیمیشن مورد انتظار لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) منتشر کرد.

کمتر از دو ماه دیگر انیمیشن The Lego Batman Movie به روی پرده خواهد رفت و به مناسب کریسمس و سال نو میلادی، کمپانی برادران وارنر پوسترها و تصاویر تبلیغاتی متعدد جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر کرده است. تمرکز این تصاویر عمدتا بر روی بتمن، جوکر، رابین، بت گرل و آلفرد است. همچنین در این تصاویر شخصیت‌های شرور و منفی دیگر دنیای بتمن مثل بین، کیلر کراک، کلی‌فیس، اسکیر کرو و غیره، نیز مشاهده می‌شود. علاوه بر این، برادران وارنر پوستر شخصیت‌های این انیمیشن را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها و تصاویر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

ویل آرنت، به عنوان صداپیشه شخصیت بروس وین / بتمن، مایکل سرا به عنوان صداپیشه رابین، روزاریو داوسون به عنوان صداپیشه بت‌گرل، رالف فاینس به عنوان صداپیشه آلفرد، زک گالیفیاناکیس به عنوان صداپیشه جوکر و ماریا کری به عنوان صداپیشه شهردار گاتهام، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Batman Movie حضور دارند. چندی پیش تایید شد که بیلی دی ویلیامز به عنوان صداپیشه شخصیت شرور و منفی دو چهره در این انیمیشن حضور خواهد داشت. همچنین طبق پوستر شخصیت‌های منتشر شده از این انیمیشن، جنی سلیت به عنوان صداپیشه شخصیت هارلی کوئین در انیمیشن The Lego Batman Movie حضور دارد.

این انیمیشن یک نسخه فرعی از انیمیشن محبوب فیلم لگو (The Lego Movie) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، است. کارگردانی انیمیشن The Lego Batman Movie بر عهده کریس مک‌کی است و فیل لورد و کریستوفر میلر که کارگردانی The Lego Movie و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند. این دو همچنین در حال حاضر کارگردانی فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo) را بر عهده دارند، این فیلم مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شدماه گذشته، کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی را از این انیمیشن منتشر کرد. چندی پیش نیز، کمپانی برادران وارنر به مناسبت روز بتمن پوستر جدیدی را از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر کرده بود.

انیمیشن The Lego Batman Movie در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین ادامه انیمیشن The Lego Movie نیز در دست تولید و ساخت است، اما چندی پیش اعلام شد اکران این انیمیشن عقب افتاده است و در حال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده