// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

اقتباس لایو اکشن Naruto ساخته خواهد شد

طبق اعلام مجله شونین جامپ، یک استودیوی هالیوودی بزرگ، اقتباس لایو اکشن مجموعه ناروتو را می‌سازد.

ناروتو، یکی از ‌طولانی‌ترین مجموعه‌های مانگا و تلویزیونی که همچنان پخش آن ادامه دارد، قرار است تا توسط یک استودیوی هالیوودی به روی پرده نقره‌ای برود. شونین جامپ، مجله اختصاصی پخش مانگا و اخبار انیمه، تایید کرده‌ است که لایونزگیت (Lionsgate) حق پخش فیلم طولانی از مجموعه ناروتو را بدست آورده است. باتوجه به اعلام شونین جاپ، مایکل گرسی، که بیشتر بخاطر جلوه‌های بصری The Magicians شناخته می‌شود وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

شونین جامپ در توئیتر خود نوشت:

فیلم لایو اکشن هالیوودی برای ناروتو رونمایی شد! فیلمی از لایونزگیت با کارگردانی مایکل گرسی

ناروتو داستان پسری نوجوان را با نام اوزوماکی ناروتو دنبال می‌کند. به دنبال اتفاقات رخ داده در دوازده سال گذشته و به دنبال حمله‌ای ناگهانی کیوبی، روباه ۹ دم به دهکده برگ (کونوها)، هوکاگه‌ی چهارم، نامیکازه میناتو با فدا کردن جان خود اقدام به مهر و موم کردن این روباه شیطانی در وجود یک کودک تازه متولد شده می‌کند. به دنبال این اتفاق ساروتوبی هیروزن، هوکاگه‌ی سوم صحبت در مورد اتفاقات آن شب شوم را ممنوع می‌کند که همین اتفاق با وجود خاموش کردن صدای اهالی دهکده، کینه‌ی آنها را نسبت به روباه ۹ دم که اکنون در ناروتو مهر شده کم نمی‌کند. داستان مجموعه پیرامون ناروتو، کودکی ترد شده و در آرزوی تبدیل شدن به هوکاگه، قدرتمندترین فرد دهکده می‌گذرد که به دلیل اتفاقی ناخواسته توسط اهالی دهکده به عنوانی خطری به بالقوه تلقی می‌شود.

با این حال، این مجموعه به خوبی تلاش نوجوانی با اراده را در تبدیل شدن به نینجایی قدرتمند به تصویر می‌کشد. جایی که وفای به عهد، پشتیبانی از دوستان و وفاداری به دهکده اهداف ناروتو، پسرک جوان داستان مجموعه را تشکیل می‌دهند. قدرتِ یافتنِ دوستانی جدید ناروتو را از تاریکی به وجود آمده به واسطه ترد شدن خارج کرده و به او کمک می‌کند تا هدف خود را دنبال کند.

تئاتر ناروتو Naruto Theater

هنرمندان تئاتر ناروتو در ژاپن

تاریخچه شایعات پیرامون ساخت فیلم ناروتو به جولای سال ۲۰۱۵ بر می‌گردد، اما این خبر تا هفته جاری زمانی که در جریان یک گردهمایی ماساشی کیشیموتو، خالق ناروتو پروژه فیلم مجموعه را تایید کرد، در حد یک شایعه پذیرش می‌شد. این فیلم اکنون در مرحله پیش از تولید قرار دارد و هنوز بازه‌ی زمانی احتمالی برای اکران آن اعلام نشده است.

با ساخت فیلم ناروتو، این مجموعه نیز در کنار Death Note و Ghost in the Shell قرار می‌گیرد. فیلم لایو اکشن انگلیسی و اقتباسی Ghost in the Shell با زبان انگلیسی توسط یک استودیوی هالیوودی در حال ساخت است. از سوی دیگر فیلم Death Note نیز هرچند در ابتدا قرار بود توسط برادران وارنر ساخته شود، با این حال در نهایت این کمپانی حق پخش فیلم را به نتفلیکس (Neflix) واگذار کرد. Ghost in the Shell برای اکران در ماه مارس ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم اسکارلت جوهانسون نقش میجور موتوکو کوساناگی، شخصیت اصلی داستان را برعهده گرفته است. شما می‌توانید نقد انیمشن Death Note و Ghost in the Shell را با کلیک برروی نام آنها در زومجی مطالعه کنید.

مجموعه ناروتو در کنار ۷۰۰ قسمت مانگا، در قالب یک سری ۲۲۰ قسمتی و یک مجموعه دیگر با نام ناروتو شیپودن پخش شده است. هرچند مجموعه اصلی ناروتو در هر سه حوزه مانگا، انیمه و بازی‌های ویدیویی به پایان رسیده است، با این حال، انیمه‌ی این مجموعه هنوز با قسمت‌های فرعی در حال پخش است. تصویر استفاده شده برای خبر مربوط به تئاتر مجموعه در ژاپن است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده