// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

حالت اول شخص Star Citizen با نام Star Marine هم اکنون قابل بازی است

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز اعلام کرد حالت شوتر اول شخص بازی فضایی Star Citizen هم اکنون قابل بازی است.

حالت شوتر اول شخص بازی Star Citizen با نام Star Marine هم اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در قسمت دسترسی پیش از موعد قابل بازی است.

خبر عرضه این حالت با انتشار بروزرسانی نسخه‌ی 2.6.0 بازی Star Citizen اعلام شد و هم اکنون کاربران می‌توانند در قسمت آزمایشی این بازی، حالت مذکور را تجربه کنند. همچنین دو نقشه جدید با نام  استیشن دیمین (Station Demein) و اکو ایلون (Echo Eleven) به همراه دو حالت الیمینیشن، حالت استاندار برای همه‌ی کاربران و حالت لَست سِکند، که سربازان با بیگانگان برای تسخیر و دفاع از محدوده‌ی هر تیم با یکدیگر می‌جنگند، در نسخه پیش از موعد حالت استار مرین در دسترس است.

همچنین در این بروزرسانی حالت جدیدی با نام پایرت اسوارم (Pirate Swarm) در بخش آرنا کوماندر اضافه شده است.در این حالت با افزایش تعداد دشمنان، وظیفه تیم شما دفاع از محدوده تعیین شده در مقابل دشمنان فضایی است و تعداد نفرات دشمنان بر حسب تعداد نفرات تیم شما افزایش می‌یابد. در آن سو، ماموریت جدیدی به همراه شخصیت جدیدی در بخش کروسیدر تعبیه شده که کاربران می‌توانند این ماموریت را نیز تجربه کنند.

در خبر‌های دیگر، بازی Star Citizen یکی از بزرگترین پروژه‌های سرمایه گذاری در صنعت بازی‌سازی محسوب می‌شود که بودجه‌ای بالغ بر بیش ۱۱۰ میلیون دلار تا اوایل سال میلادی بر روی این بازی خبر داده شده است. در آن سو در بخش تک نفره، کمپین حالت Squadron 42 با تاخیر مواجه شد. تاریخ عرضه بازی Star Citizen پس از ۴ سال هنوز مشخص نشده است.

در ادامه می‌توانید تیزر مربوط به بخش شوتر اول شخص بازی Star Citizen را دانلود و تماشا کنید.

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده