// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹

Mass Effect 2 را رایگان دریافت کنید

بایوور اکنون بازی Mass Effect 2 را به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داده است.

مطلب مرتبط

  • تحلیل تریلر گیم پلی Mass Effect: Andromeda

Mass Effect 2،‌ بازی نقش‌آفرینی علمی‌-تخیلی کمپانی بایوور (BioWare) اکنون به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی ویندوز از طریق نرم‌افزار اوریجین در دسترس قرار گرفته است. این بازی نقش‌آفرینی نخستین بار در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود. برای دانلود Mass Effect 2‌ به یک حساب کاربری اوریجین (Origin) نیاز دارید.

اینطور که به نظر می‌رسد، Mass Effect 2 به عنوان بخشی از Origin on the House، خدمات ویژه الکترونیک آرتز برای ارائه بازی رایگان به کاربران اوریجین، ارائه نشده‌ است. الکترونیک آرتز اکنون به عنوان بخشی از این برنامه در حال ارائه‌ی بازی Dungeon Keeper است. با این حال، بایوور اعلام کرده که در طول ۵ روز آینده محصولات رایگانی را برای طرفداران ارائه خواهد کرد.

به مناسبت ایام کریسمس، ما در حال ارائه ۵ روز از [محصولات] رایگان از فردا هستیم. در ارتباط باشید.

 بازی Mass Effect 2 در سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی برای رایانه‌های شخصی ویندوز و ایکس‌باکس 360 منتشر شده بود. این بازی بعد‌ها نیز برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد. شما می‌توانید اکنون با مراجعه به سایت اوریجین یک نسخه از بازی Mass Effect 2 را برای پی‌سی رایگان دریافت کنید.

طرفداران این بازی نقش‌آفرینی اکنون در انتظار بازی بعدی مجموعه Mass Effect با نام Mass Effect Andromeda هستند. این بازی سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده