// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

شایعه: ساخت بازی جدید بتمن توسط WB Montreal

طبق شایعات شعبه مونترال برادران وارنر ساخت یک بازی جدید پیرامون شخصیت بتمن را شروع و مراحل توسعه Suicide Squad را لغو کرده است.

 راک‌ اِستدی یک سه گانه ماندگار و فراموش نشدنی از Batman: Arkham را عرضه کرد ولی مابین دو بازی Arkham City و Arkham Knight شاهد یک پیش درآمد از سوی شعبه مونترال برادران وارنر (WB Montreal) با نام Batman: Arkham Origins بودیم که نتوانست در حد و اندازه آثار راک اِستدی بدرخشد. اخیرا شایعات فراوانی منتشر شده که این استودیو در حال کار بر روی یک بازی از Suicide Squad بوده ولی مراحل توسعه آن لغو و سازندگان بر روی ساخت یک بازی جدید براساس شخصیت بتمن تمرکز کرده‌اند.

Suicide Squad که به واسطه استفاده از شخصیت‌های منفی و معروف دنیای DC حسابی شهرت خوبی را برای خود رقم زده و اخیرا نیز یک فیلم سینمایی ضعیف از روی آن ساخته شده است. طبق شایعات WB Montreal مدت زیادی را بر روی توسعه یک بازی از این شخصیت‌ها صرف کرده ولی در انتها استودیو تمام مراحل ساخت را کنسل و بر روی هدف بعدی خود تمرکز کرده‌اند. وبسایت کوتاکو اشاره کرده که یکی از منابع خبری آن‌ها که پیش از این خبر ساخت بازی را داده بوده هم‌اکنون صحبت از کنسل شدن مراحل توسعه زده است.

در حالی که مراحل توسعه بازی Suicide Squad کنسل شده این وبسایت اشاره کرده که حال WB Montreal بر روی ساخت یک بازی جدید براساس شخصیت بتمن تمرکز کرده که روایت آن پیرامون Damian Wayne است. کوتاکو گفته است که منبع خبری اشاره داشته که استودیو قصد معرفی این بازی را در جریان یکی از دو مراسم The Game Awards یا PSX را داشته ولی سازنگان تصمیم گرفته‌اند که بعد از ورود بازی به مرحله بزرگتری از ساخت خود آن را معرفی کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده