// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

GTA V تاکنون بیش از شش میلیون نسخه در انگلستان فروخته است

GTA V همچنان به رکورد‌های خود در زمینه فروش ادامه می‌دهد و به تازگی اعلام شده که شاهکار راک‌استار تاکنون بیش از شش میلیون نسخه در انگلستان فروخته است.

با اعلام آمار فروش بازی‌ها در این هفته، به جز صدرنشینی بازی Call of Duty: Infinite Warfare خبر جالب دیگر نیز منتشر شد؛ Grand Theft Auto V تاکنون بیش از شش میلیون نسخه در انگلستان فروخته است. اگر پیگیر جدول فروش بازی‌ها در این کشور باشید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که GTA V مدتی است که از بین ده بازی پرفروش هفته خارج شده که البته دلیل منطقی نیز دارد زیرا GTA V چندین سال است که عرضه شده و از سویی دیگر با طوفانی از بازی‌های جدید و به شدت موردانتظار در طول چندمدت قبل روبرو بوده‌ایم. GFK که وظیفه تهیه این لیست را دارد از رکورد جالب دیگری نیز پرده برداشته و طبق اعلام این گروه در ۱۷۰هفته‌ای که از شروع انتشار این جدول می‌گذرد GTA V در ۱۳۰ هفته بین ده بازی پرفروش قرار داشته است!

جالب است بدانید میزان فروش اعلام شده تنها براساس نسخه‌فیزیکی بازی که بر روی‌ ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 عرضه شده محاسبه شده و فروش دیجیتالی و نسخه رایانه‌های شخصی لحاظ نشده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده