نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War رسما از ماه ژانویه آغاز خواهد شد

مارول اعلام کرد فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما از ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

تاکنون از تمام سنگ‌های بی‌نهایت تانوس به جز یک سنگ، در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول رونمایی شده است. فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) به کارگردانی جیمز گان، نام دارد که در این فیلم خبری از تانوس و سنگ بی‌نهایت نخواهد بود. انتظار می‌رود که سنگ روح که تاکنون آن را مشاهده نکرده‌ایم، در فیلم Avengers: Infinity War مشاهده شود تا سنگ‌های دستکش بی‌نهایت تانوس در این فیلم تکمیل شود. طبق ویدیویی که اخیرا جو و آنتونی روسو منتشر کرده‌اند، به نظر می‌رسد در این فیلم شاهد ساخت دستکش بی‌نهایت خواهیم بود. مدت کوتاهی است که فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در استودیو پاین وود آتلانتا به پایان رسیده است و این مکان در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War است.

با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War از ماه نوامبر امسال آغاز خواهد شد، اما به نظر می‌رسد تولید این فیلم بدون حضور بازیگران و به صورت آزمایشی آغاز شده است و قرار است بزودی بازیگران به پروژه اضافه شوند. اما مارول در نظر دارد که فیلمبرداری دو فیلم جدید خود را همزمان در استودیو پاین وود آتلانتا انجام دهد. طبق خبری که وب‌سایت‌های کامیک‌بوک و امگا آندرگراند منتشر کرده‌اند، فیلمبرداری و تولید دو فیلم Avengers: Infinity War و پلنگ سیاه (Black Panther) تحت عناوین تولیدی مری لو پارت ۱ و ۲ (Mary Lou Parts 1 & 2) و سرزمین مادری (Motherland) قرار است از ماه ژانویه در آتلانتا آغاز شود. فیلمبرداری فیلم Infinity War از روز ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن امسال) آغاز می‌شود. همچنین بخشی از فیلمبرداری این فیلم نیز در استودیویی در شهر لندن انجام خواهد شد هرچند که هنوز اطلاعاتی در مورد دلیل آن منتشر نشده است.

Avengers

فیلمبرداری فیلم Black Panther چند روز زودتر و در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۶ دی امسال) آغاز خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم تا ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۶) ادامه خواهد داشت. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. در طول‌ ماه‌های اخیر حضور بازیگران متعددی در این فیلم تایید شده است، اما مارول هنوز لیست نهایی بازیگران این فیلم را منتشر نکرده است. این در حالی هست که طی ماه‌های گذشته تصویری از موشن کپچر شخصیت تانوس به همراه تصویری از یک مکان مرموز و نامشخص، از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. فیلم Black Panther نیز برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده