نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

یکی از شخصیت های مهم سریال The Walking Dead در فصل هشتم باز خواهد گشت

اخیرا اعلام شده است که در فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های مهم خواهیم بود.

این مطلب ممکن است داستان سریال The Walking Dead را فاش کند

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد، حال در فصل هشتم این سریال، شاهد بازگشت یکی از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین شخصیت‌های فصل هفتم سریال مردگان متحرک خواهیم بود. جفری دین مورگان، بازیگر نقش نیگان، به تازگی مصاحبه‌ای را با هاوارد استرن شو انجام داده است، او در این مصاحبه تایید کرد که شخصیت نیگان در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور خواهد داشت و بار دیگر شاهد اقدامات بی رحمانه و شرورانه آن خواهیم بود. مورگان در این رابطه می‌گوید:

من می‌دانم که در فصل هشتم سریال نیز حضور خواهم داشت و بخشی از تیم بازیگران خواهم بود.

مورگان همچنین تایید کرد که کار تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال The Walking Dead هفته گذشته به پایان رسیده است، او در ادامه اشاره‌ای به قسمت‌های آینده فصل هفتم این سریال نیز کرد و گفت که دو قسمت آینده بزرگ و فوق العاده خواهند بود و او اضافه کرد که نیگان حضور پر رنگی در این دو قسمت خواهد داشت. با این حال، طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، میانگین تعداد بیننده فصل هفتم سریال The Walking Dead با کاهش شدید و بی‌سابقه‌ای همراه بوده است.

The Walking Dead

پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت. گیمپل در مصاحبه اخیر خود از احتمال ساخت نسخه سینمایی این سریال خبر داد. او در پاسخ به سوالی که آیا طرفداران شانس این را خواهند داشت که یک نسخه سینمایی از مجموعه The Walking Dead را در آینده تماشا کنند، گفت:

این سوال همیشه مطرح می‌شود. من مطمئن هستم که به طریقی روزی این اتفاق خواهد افتاد و من فکر می‌کنم که این امر می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده