نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

دومین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد

کمپانی لاینزگیت دومین تریلر فیلم مورد انتظار جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) را منتشر کرد.

بدون شک فیلم John Wick: Chapter 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ است که بار دیگر شاهد بازگشت قاتل حرفه‌ای به نام جان ویک با نقش آفرینی کیانو ریوز، هستیم.این فیلم، دنباله فیلم موفق جان ویک (John Wick) است که در سال ۲۰۱۴ اکران و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شده است. فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در ماه فوریه به روی پرده برود و در این فیلم قرار است شاهد صحنه‌های اکشن متعدد مانند قسمت اول، باشیم. حال لاینزگیت دومین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر کرده است که به نظر می‌رسد سازندگان فیلم به وعده‌های خود به خوبی عمل کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

علاوه بر این، لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 2 نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

new poster John Wick: Chapter 2

پیش از این در ماه مهر، کمپانی لاینزگیت در جریان پنل خود در کامیک کان نیویورک، اولین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 را منتشر کرده بود. طبق اطلاعات و خلاصه داستانی که از این فیلم منتشر شده است، داستان فیلم پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد جایی که جان ویک به عنوان یک قاتل بازنشسته پس از کشته شدن سگش، دست به انتقام گیری می‌زند. حال جان ویک پس از یک معامله جدید به رم سفر می‌کند تا انتقام جدیدش را از یک گروه آدمکش حرفه‌ای بین المللی بگیرد.

علاوه بر ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 2 حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک سازندگان فیلم John Wick، ساخت قسمت سوم این فیلم را تایید کردندچاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2، در مصاحبه وب‌سایت کولیدر گفت که در حال حاضر تیم تولید این فیلم سخت مشغول کار بر روی قسمت سوم این مجموعه هستند. استاهلسکی در این رابطه گفت:

استودیو از ما خواسته است که ایده‌ها و فکرهای یکدیگر را کنار هم قرار بدهیم و چیزی جدید را آماده ساخت بکنیم. وینستون بخش بزرگی از فیلم بعدی است، به همین ترتیب لنس ردیک نیز بخش بزرگی از آن خواهد بود. ما ایده‌هایی برای آن‌ها داریم.

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده