نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

مدیر سابق کونامی به عنوان رییس کوجیما پروداکشنز انتخاب شد

امروز شینجی هیرانو، مدیر سابق شرکت کونامی، به عنوان رییس استودیو کوجیما پروداکشنز انتخاب شد.

هیدئو کوجیما برای تکمیل کردن استودیوی خود دست به کار شده است و در جدید‌ترین اقدام خود شینجی هیرانو، رییس سابق بخش اروپا شرکت کونامی، را به عنوان رییس استودیو کوجیما پروداکشنز منصوب کرد. شینجی هیرانو هفته گذشته پستی در حساب لینکدین خود منتشر کرده است که دارای اطلاعاتی از سمت جدید خود در این استودیو بود.

براساس اطلاعات منتشر شده، سمت هیرانو در استودیو کوجیما پروداکشنز از ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ شروع شده است و او در پروفایل خود نوشته است:

من مسئولیت مدیریت یک تیم با استعداد و خلاق را بر عهده گرفته‌ و به عنوان یک نهاد واحد، یکی از خلاق‌ترین استودیوهای جهان را به سوی موفقیت رهبری خواهم کرد.

پیش از این نیز دستیار شخصی کوجیما یعنی آیاکو تراشیما، جکی تان، طراح مراحل بازی Metal Gear Solid 5، یوجی شینکاوا، طراح تصاویر مفهومی سابق کونامی، و کن-ایچیرو ایمایزومی ،تهیه کننده بازی، به استودیو کوجیما پروداکشنز پیوسته بودند.

استودیو کوجیما پروداکشنز هم‌اکنون بازی مورد انتظار Death Stranding را در دست ساخت دارد که در تاریخ نامعلومی برای کنسول پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید آخرین تریلر این بازی در مراسم The Game Awards 2016 را در اینجا تماشا کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده