// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ آغاز فاز بتای بازی Brawlout اعلام شد

با انتشار تریلری قهرمان جدید بازی مبارزه‌ای ‌Brawlout معرفی و تاریخ آغاز نسخه بتای آن نیز اعلام شد.

استودیو انگری ماب گیمز (Angry Mob Games) اعلام کرد بازی مبارزه‌ای Brawlout در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این استودیو در ادامه افزود فاز بتای محدود بازی مذکور از ۱ دی ماه (۲۱ دسامبر) آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند اینجا با ثبت نام در وب سایت رسمی Brawlout تا عرضه رسمی بازی مذکور، این بازی را بر روی هر سه پلتفرم تجربه کنند.

در آن سو استودیو ماب گیمز شخصیت جدیدی را  معرفی و قهرمان‌های این بازی را به ۵ نفر رساند. قهرمان جدید پاکو (Paco) نام‌گذاری شده و روش مبارزه‌ای او در نبرد‌های تن به تن موثر است. پاکو که شخصیتی ترکیبی است با زبان خود دشمنان را به سمت خودش جذب می‌کند. همانطور که اشاره‌ای به قدرت نبرد تن به تن این قهرمان شد قابل ذکر است که پاکو می‌تواند با حرکات ویژه و چهار دست خود حریفان را از پای در آورد.

با ملحق شدن شخصیت پاکو به قهرمان‌های قبلی این بازی یعنی چیف فیترز، سفیرا، اُلاف تایسون و  کبنگ آپو  این بازی هم اکنون ۵ قهرمان را در خود جای داده، البته در ادامه این استودیو اعلام کرده که این فهرست به ۸ قهرمان خواهد رسید و نام هشتمین قهرمان این بازی هود (The Hood) خواهد بود.

در ادامه برخی از ویژگی‌های بارز بازی Brawlout را می‌توانید مشاهده کنید:

  • این بازی دارای بخش چند نفره بوده و تا ۸ بازیکن می‌توانند در این بازی در مقابل یکدیگر مبارزه کنند. گیمر‌ها می‌توانند با تشکیل تیم با دوستان به مسابقات آنلاین ملحق شوند و حتی می‌توانند با تجربه بخش تک نفره از داستان این بازی نیز لذت ببرند.
  • در مورد شخصی‌سازی و ارتقا قهرمان‌ها، می‌توان به ارتقا حرکات مخصوص و کمبو‌های قهرمان‌‌ها اشاره کرد. همچنین در بازی بازیکنان می‌توانند روش مبارزه‌ای خود را مشخص کنند، هر کدام از قهرمان‌های این بازی روش خاصی در مبارزه‌ها دارند. همچنین در حین بازی نوار قدرتی برای هر یک از قهرمان‌ها تعبیه شده که با پر شدن این نوار و استفاده از آن برای مدت زمان کوتاهی قهرمان شما قوی‌تر خواهد شد.

در خبر‌های دیگر می‌توانید اینجا تریلر گیم‌پلی بازی Brawlout را در زومجی تماشا کنید. در پایین می‌توانید تریلر معرفی پاکو را دانلود و تماشا کنید:

دانلود با رزولوشن SD360p | دانلود با رزولوشن HD720p

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده