نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

دستمزد بالای یکی از بازیگران فیلم Rogue One خبر از حضور او در فیلم دیگر جنگ ستارگان می‌دهد

در قرارداد یکی از بازیگران فیلم Rogue One که بیشترین دستمزد را در این فیلم دریافت کرده است، دارای بندی برای حضور در فیلم دیگری از این مجموعه است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Rogue One: A Star Wars Story را فاش کند.

سرانجام روز جمعه فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به روی پرده‌های سینما رفت. حال اخیرا لیست دستمزد بازیگران این فیلم فاش شده است که در قرارداد یکی از بازیگران این فیلم که بیشترین دستمزد را نیز دریافت کرده است، بندی برای حضور در دنباله این فیلم یا فیلم دیگری از مجموعه جنگ ستارگان، دیده می‌شود. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، فلیسیتی جونز، بازیگر نقش جین آرسو، مبلغی هفت رقمی (بیش از یک میلیون دلار) برای بازی در این فیلم دریافت کرده است. این وب‌سایت ادعا می‌کند جونز از فیلم نظریه همه چیز (The Theory of Everything) که برای آن نامزد جایزه اسکار شده است، برای افزایش دستمزد خود در فیلم Rogue One مانند اهرم فشار استفاده کرده است. براساس این گزارش، هیچ یک از بازیگران این فیلم مانند بن مندلسون، فارست ویتاکر و دانی ین دستمزدی بیش از ۵۰۰ هزار دلار دریافت نکرده‌اند.

هالیوود ریپورتر اضافه می‌‌کند که در ماه اکتبر، جونز مصاحبه‌ای در مورد فیلمبرداری دوباره فیلم Rogue One انجام داده است و نخستین بار به دستمزد بالای خود اشاره کرده بود. اما نکته‌ای که بیش از دستمزد جونز مورد توجه قرار گرفته است این است که منبعی که دستمزد بازیگران فیلم Rogue One را افشا کرده است، مدعی شده است که در قرارداد جونز بندی وجود دارد که او قرار است دوباره نقش جین آرسو را در فیلم دیگری از مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) بازی کند. با توجه به اینکه کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و تهیه کننده فیلم Rogue One، در مصاحبه اخیر خود با مجله امپایر اعلام کرد که دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نخواهد شد، این احتمال وجود دارد که او را در فیلم مستقل دیگری از مجموعه ستارگان مشاهده خواهیم کرد، اما هالیوود ریپورتر می‌گوید که حدس و گمان‌هایی نیز وجود دارد که لوکاس فیلم در نظر دارد فیلمی مستقل از لوک اسکای واکر جوان تولید و منتشر کند و جین آرسو نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

هنوز جزئیات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است، اما گفته می‌شود اتفاقات این فیلم، احتمالا پس از اتفاقات فیلم جنگ ستارگان قسمت ششم: بازگشت جدای (Star Wars Episode VI: Return of the Jedi) جریان خواهد داشت. پیش از این برخی از نظریه پردازان گفته بودند که ری دختر جین آرسو و لوک اسکای واکر است هرچند این موضوع تاکنون تایید نشده است. ساخت فیلم مستقل لوک اسکای واکر تاکنون توسط دیزنی و لوکاس فیلم تایید یا تکذیب نشده است، اما با توجه به ساخت فیلم مستقل هان سولو (Han Solo)، به نظر می‌رسد گزینه و کاندیدای بعدی لوکاس فیلم برای ساخت فیلم‌های مستقل براساس شخصیت‌های محبوب این مجموعه، ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت لوک اسکای واکر خواهد بود.

فیلمبرداری فیلم Han Solo از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان و امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها تاکنون در این فیلم تایید شده است. فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story روز جمعه توانست کمی بیش از ۷۱ میلیون دلار در آغاز اکرانش در آمریکای شمالی فروش کند و طبق پیش بینی‌ها، این فیلم در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان، فروش خواهد کرد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده