نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی The Forgotten Chamber به صورت رایگان برای آکیولس ریفت منتشر شد

استودیو Archiact‌ بازی The Forgotten Chamber‌ را برای هدست آکیولس ریفت به صورت رایگان منتشر کرد.

استودیو بازی‌سازی Archiact  بازی اکتشافی The Forgotten Chamberرا  برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت منتشر کرد. این استودیوی کانادایی در مصاحبه خبری اخیر خود اعلام کرد آنها در حال گسترش دادن المان‌های داستانی و دیالوگ‌های جدید به بازی The Forgotten Chamber هستند (پیش از این قرار بود این نسخه به صورت یک فیلم ساخته شود). هم‌اکنون بازی The Forgotten Chamber به صورت رایگان در فروشگاه آکیولس در دسترس قرار دارد.

استودیو Archiact در بازی The Forgotten Chamber از فناوری صدای سه بعدی استفاده کرده است و بازیکنان صدایی ۳۶۰ درجه را در این بازی تجربه خواهند کرد. این بازی فقط از هدست آکیولس پشتیبانی می‌کند و هیچ صفحه لمسی یا کنترلری برای تجربه این بازی وجود ندارد، اما برای حرکت کردن در محیط بازی بازیکنان می‌توانند از سنسور حرکتی هدست استفاده کنند.

بازی The Forgotten Chamber دومین بازی اکتشاف مقبره و غار است که برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر شده است اما این بازی به دلیل داشتن مراحل مختلفی مانند پازل‌های گوناگون، رانندگی برروی ریل‌های معادن و دست و پنجه نرم کردن با اشباح تجربه‌ای زیبا و هیجان‌انگیز را در هدست واقعیت مجازی ایجاد کرده است. استودیو Archiact با ساخت بازی The Forgotten Chamber نشان داده است که مسیر خوبی را برای شروع فعالیت‌های خود انتخاب کرده است و با این هدف که مخاطبین را در جهان واقعیت مجازی غرق کنند پا به این عرصه گذاشتند. رایگان بودن بازی The Forgotten Chamber تصمیم بسیار درستی است که استودیو Archiact برای این بازی گرفته است و این کار باعث خواهد شد تعداد بسیار زیادی این بازی را تجربه کنند و مخاطبین بسیاری منتظر کارهای بعدی این استودیو برای جهان واقعیت مجازی بمانند.

استودیو Archiact تریلر هنگام انتشار بازی The Forgotten Chamber را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده