// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

ویدیویی جدید از گیم پلی بازی NiOh

در جریان لایو استریم اخیر استودیو کوئی تکمو، ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی NiOh منتشر شد.

چندی پیش استودیو کوئی تکمو یک لایو استریم از بازی NiOh را برگزار کرد. در جریان این لایو استریم فامیهیکو یاسودا، کارگردان بازی، با بازی کردن NiOh محیط و دشمنان جدیدی این بازی را در محیط Iga stage به تصویر کشید. همچنین در آخر ویدیو شاهد یک باس فایت Ohgama هستیم. یک قورباغه بزرگ و نینجا که با ضرباتش شما را به چالش می‌کشد.

همچنین جدای از ویدیو گیم‌پلی بازی، یک ویدیو سینماتیک نیز در دسترس قرار گرفته است که مربوط به یکی از کات‌ سین‌های بازی NiOh است. این کات سین دو قهرمان بازی یعنی ویلیام و شوگان توکوگاوا را به تصویر می‌کشد. نکته جالب این ویدیو انگلیسی صحبت کردن ویلیام است آن هم زمانی که زبان بازی بر روی حالت اصلی یا ژاپنی قرار داده شده است. البته زیاد هم دور از تصور نیست زیرا ویلیام یک شخصیت دورگه شرقی/غربی است و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را در زومجی تماشا کنید:

|

| |

بازی NiOh در تاریخ ۱۹ بهمن ماه (۷ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) در آمریکا، ۲۰ بهمن ماه (۸ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) در اروپا و ۲۱ بهمن ماه (۹ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) در ژاپن به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده