نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Old Time Hockey معرفی شد

Old Time Hockey قرار است رقابت‌های هاکی در دهه ۷۰ میلادی را به ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی بیاورد.

ورزش هاکی جزو آن دسته از ورزش‌هایی است که خیلی شاهد عرضه بازی‌هایی با محوریت آن نبوده و نیستیم و شاید بتوان بازی NHL الکترونیک آرتز را اصلی‌ترین اثر مرتبط با این ورزش دانست. با این حال اخیرا استودیو V7 Entertainment بازی جدیدی با محوریت این ورزش با نام Old Time Hockey معرفی کرده است که اوایل سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

Old Time Hockey حس و حالی مانند رقابت‌های هاکی در دهه ۷۰ میلادی دارد؛ جایی که بازیکنان از کلاه یا تجهیزات ایمنی دیگر برای محافظت از خودشان استفاده نمی‌کردند و در مجموع رقابت‌ها خشن‌تر و سنگین‌تر از الان برگزار می‌شد و درگیری‌های بیشتری بین بازیکنان صورت می‌گرفت که تمام این موارد قرار است در بازی Old Time Hockey دیده شوند.

کارتیک ونکاتشان، سازنده بازی، اعلام کرده که در ساخت Old Time Hockey از بازی‌های ورزشی کلاسیکی چون NHL 94 و Blades of Steel و حتی NBA Jam الهام گرفته شده است و در کل هدف ساخت بازی‌ای است که بتوان آن را در کنار دوستان تجربه کرد و لذت برد.

Old Time Hockey قرار است حالت‌های کنترل متعددی داشته باشد که گیمر‌ها می‌توانند هر کدام را که دوست داشتند انتخاب کنند. یکی از این حالت‌ها کنترل بازی فقط با استفاده از دو کلید را ممکن می‌کند و در حالت دیگر کنترل‌های پیچیده‌تر و امروزی‌تری را شاهد هستیم. همچنین بازی حالت کنترل دیگری نیز دارد که فقط می‌تواند با استفاده از یک دست آن را کنترل و بازی کرد!

اما یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این بازی، وجود بخش داستانی در آن است که بنا به اعلام سازندگان، پیش از این در هیچ بازی هاکی دیگری نمونه مشابه آن دیده نشده است. کارگردان بازی در این مورد گفت:

وقایع بخش داستانی بازی در دهه ۷۰ میلادی رخ می‌دهند که وضعیت اقتصادی تعریف زیادی نداشت و گیمر‌ها در این شرایط باید کنترل یک تیم هاکی نه چندان مطرح را در لیگ هاکی بر عهده بگیرند و اتفاقات متعددی را تجربه کنند. هدف ما این بود که یک روایت داستانی را نیز وارد بازی خودمان کنیم و به احتمال زیاد طرفداران از این بخش راضی خواهند بود.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی و تعدادی تصویر از آن را مشاهده کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده