نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

شانزدهمین هدف فراری بازی Hitman در دسترس قرار گرفت

گیمر‌ها اکنون می‌توانند برای از بین بردن شانزدهمین هدف فراری بازی Hitman اقدام کنند.

اهداف فراری شخصیت‌هایی هستند که هر از گاهی به بازی Hitman اضافه می‌شوند و گیمر‌ها فقط یک شانس برای از بین بردن آن‌ها در مدت زمان محدود حضور‌شان دارند. معمولا کشتن این افراد امتیاز‌های ویژه‌ای برای گیمر به ارمغان می‌آورد و علاوه بر آن کشتن تعداد مشخصی از آن‌ها نیز جوایز بیشتری به همراه خواهد داشت.

حال آی‌اُ اینتراکتیو، سازنده بازی، از اضافه شدن شانزدهمین هدف فراری به هیتمن خبر داده است. این شخصیت ریچارد جی.مگی نام دارد که با لقب Guru شناخته می‌شود و از دیروز به بازی اضافه شده و برای مدت هفت روز در منطقه ساپینزا حاضر خواهد بود. سازنده بازی اعلام کرده که مانند اهداف پیشین، فقط یک بار می‌توانید برای کشتن گارو اقدام کنید و شانس مجددی نخواهید داشت.

البته IO Interactive برای اینکه کشتن Guru را سخت‌تر از قبل کند، شرط‌های دیگری نیز گذاشته است و در زمانی که برای ترور وی اقدام می‌کنید، نباید آسیبی به کاراکتر‌های کیت کیبل یا کاترین فلر وارد کنید یا آن‌ها را بکُشید.

فصل اول بازی هیتمن در قالب ۶ اپیزود عرضه شد و اسکوئر انیکس، ناشر بازی، قرار است یک نسخه کامل از این فصل را که هر ۶ اپیزود را شامل می‌شود، در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ بهمن) از طریق خرده فروشی‌ها برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه کند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی شانزدهمین هدف فراری بازی را تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده