نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

اطلاعاتی از سلاح ها و سیستم ساخت و ساز بازی Prey ارائه شد

اخیرا اطلاعاتی از سلاح‌ها و سیستم ساخت و ساز بازی Prey ارائه شده است.

استودیو آرکین، سازنده بازی Prey، اطلاعاتی از این اثر را در مصاحبه با سایت گیم اینفورمر ارائه کرده است. این استودیو همچنین تصاویری نیز با این سایت به اشتراک گذاشته است که بخش‌های مختلفی از بازی را نشان می‌دهند. در ادامه مروری بر این عکس‌ها و توضیحات هرکدام خواهیم داشت:

Prey

این تصویر یکی از دستگاه‌های بازیافت بازی را نشان می‌دهد. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید آیتم‌های به درد نخور خودتان را وارد دستگاه کنید و آن‌ها را به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و ساز تبدیل کنید. آرکین اعلام کرده که با گنجاندن این دستگاه‌ها در بازی، قصد دارد یک سیستم ساخت و ساز جدید و متفاوت در مقایسه با سایر بازی‌ها معرفی کند. ریکاردو بیر، طراح بازی، اعلام کرده که آرکین قصد دارد سیستم ساخت و ساز در بازی کاملا ملموس و باورپذیر باشد. به این صورت که شما آیتم‌های به درد نخور را وارد دستگاه می‌کنید و سپس آیتمی را که دوست دارید به دست بیاورید انتخاب می‌کنید. سپس پروسه تبدیل شدن آیتم به درد نخور به مواد جدید را عینا در دستگاه مشاهده خواهید کرد که این باعث واقعی‌تر شدن سیستم ساخت و ساز می‌شود.

Prey

تصویر بعدی Gloo Gun را نشان می‌دهد که یک سلاح دفاعی است. افراد حاضر در سفینه تالوس (جایی که بازی در آن جریان دارد) پس از حمله موجودات فضایی به این سفینه از این سلاح برای مقابله با آن‌ها و منجمد کردنشان استفاده کردند. البته تنها کاربرد این اسلحه منجمد کردن دشمنان نیست و با آن می‌توان برای مثال لوله‌های سوراخ شده گاز یا آیتم‌های دیگر در محیط را نیز ترمیم کرد.

Prey

دستگاه‌هایی که در این تصویر دیده می‌شوند Recycle charges نام دارند که یک نمونه قابل حمل از دستگاه‌های بازیافت محسوب می‌شوند. البته این دستگاه‌ها در ابتدا یک نمونه آزمایشی هستند که توسط یکی از دانشمندان ایستگاه تالوس ساخته شده است ولی گیمر هم می‌تواند با پیدا کردن بلو پرینت‌های مربوطه تعداد بیشتری از آن‌ها بسازند. شما می‌توانید این دستگاه‌ها را در اتاق قرار دهید تا آیتم‌های زاید را بازیافت کنند و حتی می‌توان به عنوان سلاح نیز از آن‌ها استفاده کرد که طبق اعلام آرکین، قدرت تخریب آن‌ها بسیار بالا است.

بازی Prey در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اولین تریلر کامل از گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده