// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

بانجی: هنوز کارمان با Destiny به اتمام نرسیده است

طبق صحبت‌های جدید استودیو بانجی، ظاهرا در سال ۲۰۱۷ میلادی محتویات بیشتری برای بازی Destiny عرضه خواهد شد.

کم کم در حال سپری کردن آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ میلادی هستیم و هنوز آینده بازی Destiny مشخص نشده است که آیا در سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد محتویات بیشتر برای این بازی خواهیم بود یا نه. از طرفی قبلا کمپانی اکتیویژن، ناشر این بازی، به صورت غیر رسمی خبرهایی از بازی Destiny 2 را منتشر کرده بود.

با این حال استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny، در جریان یک پست در وبسایت خود از آینده و توسعه بازی Destiny سخن گفته است. استودیو بانجی در جریان پست هفتگی خود اعلام کرد:

با تمام شدن تعطیلات، باز به کار خود مشغول خواهیم شد. ما همیشه در حال کار بر روی بازی دستینی هستیم و هنوز کارمان با این بازی به اتمام نرسیده است. ابتدا می‌بایست محتویات جدید را آزمایش کنیم و سپس در صورت موفق بودن، آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

ممنون از تمامی نگهبابان (اشاره به بازیکنان بازی) دستینی که این بازی را انجام دادند، در سال آینده با محتویات بیشتری باز خواهیم گشت ولی الان، این صحبت‌ها را فراموش کرده و از تعطیلات خود لذت ببرید.

در آخر نیز استودیو بانجی اعلام کرده که با اینکه کارکنان این استودیو در حال سپری کردن ایام تعطیلات خود هستند ولی یک تیم پشتیبانی در ساختمان اداری بانجی در حال آماده به کار بوده که در صورت بروز مشکلات فنی، سریعا مشکلات را پیگیری و رفع کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده