// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

معرفی بازی موبایل The Beggar's Ride

با معرفی بازی اندروید و آیفون The Beggar's Ride، ماجراجویی‌های یک پیرمند فقیر همراه زومجی باشید.

سفر در زمان یا ابعاد مختلف که همچنان در میان دانشمندان مورد اختلاف است، هر از چندگاهی در بازی‌های ویدیویی دستمایه‌ی داستان‌سرایی و ماجراجویی می‌شود. گاهی با Braid زمان را به عقب بر می‌گردانیم و گاهی نیز به همراه Back to the Future نیم نگاهی به آینده می‌اندازیم. این بار اما پلتفرم موبایل میزبان ماجراجوی‌های یک پیرمرد فقیر است. پیرمرد داستان ما به صورت اتفاقی یک ماسک‌ یا نقاب مرموز و البته باستانی را پیدا می‌کند. از قضای روزگار ماسک یافت شده توسط این پیرمرد کلیدی است برای عبور به بُعدی دیگر در آن سوی باران، جهانی پر از معما و نیازمند به یک قهرمان، اما پیرمرد داستان ما برخلاف سرنوشتش تنها یک گدا است.

Zoomg The Beggar

The Beggar's Ride داستانی زیبا را با صداگذاری زیبا ارائه می‌دهد. داستانی شاید حماسی اما بدون قهرمانی شنل پوش، جوان و با حرکاتی خارق‌العاده. قهرمان ماجراجویی‌های  The Beggar's Ride تنها یک پیرمرد ساده است که می‌خواهد در توان خود معماها را حل کرده و با استفاده از قدرت فراانسانی بدست آمده از ماسک‌ها موانع را برای عبور به شگفتی‌ها از میان بردارد. بازی در یک نقشه تقریبا یکپارچه هرچند با صفحه لودینگ روایت می‌شود. بازیکنان با ورود به نقشه‌های جدید می‌توانند با بدست آوردن ماسک‌های جدید توانایی‌های فرا انسانی جدیدی را بدست بیاورند. بازی گیم‌پلی منحصر به فردی نیز دارد. شما به دو روش کنترلر مجازی و اشاره می‌توانید پیرمرد را کنترل کنید. در روش اشاره شاهد حضور کنترلر مجازی نبوده و تنها می‌توانید با لمس مکان مورد نظر یا لمس قسمت بالایی نمایشگر شخصیت‌ اصلی را حرکت داده یا به او دستور پرش بدهید.

از جمله ویژگی‌های The Beggar's Ride می‌توان به وجود معماهای متنوع اشاره کرد. با پیدا کردن ماسک‌های جدید، می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود برروی پیرمرد به او بگویید تا ماسک خود را به صورت زده و با استفاده از قدر‌ت‌‌های فوق‌العاده‌اش معمای پیشرو را حل کند. یکی از توانایی‌های ماسک قابلیت حرکت دادن ابر‌ها و ایجاد باران است. با ریزش باران از ابرها، می‌توانید به رشد سریع گیاهان کمک کرده یا چاله‌های خالی از آب را برای شنا کردن و عبور به بخش دیگر مرحله پر از آب کنید. از دیگر توانایی ها می‌توان به قابلیت حرکت‌ دادن و کج کردن جهان اشاره کرد. با این کار می‌توانید سنگ‌ها را حرکت داده و از گوشه‌ی سنگ‌ها برای بالا رفتن از ارتفاعات استفاده کنید. از دیگر توانایی‌های پیرمرد می‌توان به قابلیت حرکت‌دادن برخی سنگ‌های بزرگ اشاره کرد که با حرکت دادن انگشت خود برروی آنها،‌ سنگ حرکت کرده و مانع از میان برداشته می‌شود.

Zoomg The Beggar

صداگذاری عالی، در مراحل در کنار طراحی رنگارنگ و زیبا، حسی عالی را در عبور از مراحل ایجاد می‌کند. با یافتن گوی‌ها می‌توانید دروازه‌های جدیدی را برای رفتن به مکان‌های جدید باز کنید. از گرافیک و طراحی زیبای بازی نیز می‌توان به تنوع در دو بُعد اشاره کرد؛ در حالی که در جهان معمول شاهد محیطی رنگارنگ هستیم، با این حال با زدن ماسک محیط به رنگ طلایی، درخشان و البته قهوه‌ای رنگ در می‌آید که در نوع خود جالب است. در بازی دشمنانی نیز حضور دارند که در صورت حمله به سمت پیرمرد یا برخورد پیرمرد با آنها، باعث کشته شدن او می‌شوند.

از همه اینها گذشته موسیقی متن بازی هم آرامش‌بخش است. اگر از بازی‌هایی با معماهای ساده خوشتان می‌آید و دوست دارید تا یک تجربه‌ی متفاوت را با یک پیرمرد ساده داشته باشید، The Beggar's Ride قطعا مناسب شما خواهد بود. The Beggar's Ride اکنون در پلتفرم‌های اندروید، iOS‌ و همچنین ویندوز در دسترس قرار دارد. ‌Bad Seed، استودیوی توسعه‌دهنده The Beggar's Ride با ارائه داستانی تخیلی، به خوبی روایتی بسیار خوب از ماجراجویی یک پیرمرد ساده و فقیر را در قالب یک بازی زیبا ارائه کرده است. این بازی اکنون با قیمت ۳/۹۹ دلار در پلتفرم‌های موبایل و همچنین با قیمت ۵/۹۹ دلار در استیم به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید The Beggar's Ride از گوگل پلی | دانلود بازی آیفون The Beggar's Ride از اپ استور | دانلود از استیم


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده