نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

ویدیو تبلیغاتی جدید بازی Resident Evil 7

شرکت کپ‌کام ویدیو تبلیغاتی جدیدی از بازی Resident Evil 7 را در ژاپن منتشر کرد.

شرکت کپ‌کام برای دومین بار در چند روز اخیر، تریلر تبلیغات تلویزیونی جدیدی از بازی Resident Evil 7 را در کانال ژاپنی بازی Resident Evil (که در ژاپن با نام Biohazard شناخته می‌شود) در یوتیوب منتشر کرد. این تریلر بازیکنان را به خانه ترسناک و مرموز Baker خواهد برد و بازیکنان را برای تجربه‌ای کابوس وار آماده می‌کند. شرکت کپ‌کام از موسیقی «Aunt Rhody» در این تریلر استفاده کرده است که فضای رعب‌آور خانه بیکر را به تماشاگر القا می‌کند. شما می‌توانید این تریلر ترسناک را در پایین تماشا کنید:

 |

همانطور که در بالا اشاره شد، این تریلر دومین تریلری است که شرکت کپ‌کام از بازی Resident Evil 7 در چند روز منتشر کرده است. شما می‌توانید اولین تریلر تبلیغاتی منتشر شده را در اینجا تماشا کنید.

دموی ساعات آغازین بازی Resident Evil 7 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و نسخه رایانه‌های شخصی این دمو نیز در روز ۲۹ آذر منتشر خواهد شد. همچنین شرکت کپ‌کام امیدوار است بازی Resident Evil 7 بتواند در روز اول عرضه فروش خوبی را تجربه کند.

بازی Resident Evil 7 در روز ۵ بهمن سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 ، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین چند روز پس از عرضه این بازی، فیلم سینمایی Resident Evil: The Final Chapter‌ نیز در روز ۸ بهمن اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده