نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ساموئل ال. جکسون کار صداپیشگی انیمیشن The Incredibles 2 را شروع کرد

ساموئل ال. جکسون اعلام کرد که کار صداپیشگی شخصیت فروزون در انیمیشن شگفت‌انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را آغاز کرده است.

مدت زیادی است که ساخت انیمیشن The Incredibles 2 تایید شده است، اما اکران این انیمیشن بارها عقب افتاده است، حال گامی مهم و بزرگ در ساخت و تولید انیمیشن The Incredibles 2 برداشته شده است. ساموئل ال. جکسون که پیش از این تایید کرده بود که برای صداپیشگی شخصیت لوسیوس بست / فروزون، در دنباله انیمیشن The Incredibles باز خواهد گشت، اخیرا در اینستاگرام شخصی خود تصویری منتشر کرده است که در استودیو دیزنی در حال آماده شدن برای شروع گویندگی است. او نوشته‌ای را نیز همراه با این تصویر منتشر کرده است:

همه چیز برای شروع اولین ضبط انیمیشن The Incredibles 2 آماده است.

Samuel L. Jackson in The Incredibles 2

نوشته‌های متن جکسون مشخص نیست، با این حال، با توجه به میکروفن دیگری که در تصویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد علاوه بر جکسون، بازیگر دیگری نیز کار صداپیشگی خود را قرار است آغاز کند. قسمت اول انیمیشن شگفت‌انگیزان (The Incredibles) در نوامبر سال ۲۰۰۴ به روی پرده رفت و دنباله این انیمیشن قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود. اوایل ماه گذشته، دیزنی اعلام کرد که تاریخ اکران دو انیمیشن مورد انتظار پیکسار به نام‌های داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4) و شگفت‌انگیزان ۲ (The Incredibles 2) جابجا شده‌اند. بدین ترتیب، انیمیشن Toy Story 4 که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود و انیمیشن The Incredibles 2 به جای آن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن اصلی، خواهد بود. تابستان امسال، او در مصاحبه‌ای گفت که روند ساخت و تولید این انیمیشن بسیار فعال بوده است. برد در این رابطه گفت:

امیدوارم این شخصیت‌ها بتوانند همان احساس انیمیشن اصلی را انتقال بدهند، اما در یک مسیر جدید قرار خواهند گرفت. منظورم این است که ترفندهایی برای ساخت دنباله این انیمیشن استفاده شده است تا اتفاقات انیمیشن برای شما و خود شخصیت‌ها، تکراری نباشد.

 هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان انیمیشن The Incredibles 2 منتشر نشده است، با این حال، در پایان انیمیشن اصلی مشاهده کردیم که زمین در معرض خطر شخصیت شیطانی به نام The Underminer قرار گرفته است. انیمیشن The Incredibles موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین انیمیشن و بهترین تدوین صدا، شده است. پیکسار پیش از این اعلام کرده بود که فعلا می‌خواهند تولید Cars 3 ،The Incredibles 2 و Toy Story 4 را به پایان برسانند و در حال حاضر قصد ندارند به‌ جز این موارد، دنباله‌های دیگری برای انیمیشن‌های خود بسازند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده