نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

نسخه آزمایشی بازی واقعیت مجازی Tethered عرضه شد

اگر به پلی‌استیشن VR دسترسی دارید و می‌خواهید ببینید که بازی Tethered برایتان جالب است یا خیر، می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی آن را امتحان کنید.

امروز، استودیوی سِکرت سورسِری (Secret Sorcery) که بازی استراتژی Tethered را در اکتبر سال جاری برای پلی‌استیشن VR منتشر کرده بود، اعلام کرد که این بازی نسخه‌ی آزمایشی رایگانی دریافت کرده و هم‌اکنون این نسخه‌ی آزمایشی در دسترس است. 

این نسخه‌ی آزمایشی، نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بیلد «بسیار محبوب» بازی است که در EGX نمایشی از آن نشان داده شد و ۶۷۱ مگابایت حجم دارد. با توجه به صحبت‌های اسکات کرکلند، کارگردان و برنامه‌نویس در سکرت سورسری، مردم درخواست‌های زیادی از سازندگان داشته‌اند تا نسخه‌ی آزمایشی قابل‌ بازی را عرضه کند تا کمکی شود به مردم تا با انجام دموی رایگان بازی راحت‌تر بتوانند بفهمند که این بازی مورد علاقه‌ی آن‌ها است یا خیر. کرکلند در ادامه اضافه کرد که در این موقع از سال، بازی‌های بزرگ زیادی وجود دارند و سکرت سورسری می‌خواهد تا به مردمی که پول خود را به‌سختی در ایام تعطیلات به دست می‌آورند، کمک کرده تا بودجه‌ی خود را عاقلانه خرج بازی‌ کنند.

همچنین علاوه بر نسخه‌ی آزمایشی، سازندگان باندل Tethered Divine Edition را نیز ساخته‌اند که شامل بازی اصلی، تم متحرک بازی، کانسپت‌های چند لایه، انیمیشن محیط، آیکون جزیره‌ها و موسیقی‌های آن می‌شود. آهنگ‌ساز این موسیقی‌ها، کِنی یانگ بوده که تا به‌حال برای موسیقی‌هایش، پنج بار از سوی آکادمی موسیقی نامزد جایزه‌های مختلف شده است. این باندل نسبت به بازی اصلی پنج دلار قیمت بیشتری داشته و سی و هشت دلار قیمت دارد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده