نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

اولین تصویر از بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1

دایس اولین تصویر را از بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 منتشر کرده است.

اولین بسته الحاقی پولی بازی بتلفیلد ۱ با نام They Shall Not Pass در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵/فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد و قرار است ارتش فرانسه را به بازی اضافه کند. تا به امروز استودیو دایس، سازنده بازی، و الکترونیک آرتز، ناشر آن، اطلاعات زیادی از این DLC ارائه نکرده‌اند. با این حال امروز در حساب توییتر رسمی بازی تصویری با محوریت این DLC منتشر شد که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

بتلفیلد ۱

همچنین همراه با این تصویر متن فرانسوی «Soyez prêts» نیز منتشر شد که به معنی «آماده باشید» است. دایس پیش از این اعلام کرده بود که قرار است ارتش‌های روسیه و فرانسه را در قالب بسته‌های الحاقی به بازی اضافه کند که بسته They Shall Not Pass در ماه مارس فرانسه را به شوتر اول‌شخص این استودیو اضافه خواهد کرد.

بسته They Shall Not Pass و تمامی DLC‌های دیگر بازی از طریق خرید پرمیوم پس ۵۰ دلاری آن قابل دریافت هستند. البته این محتویات به صورت مجزا نیز قابل خرید خواهند بود. با این حال دارندگان Premium Pass دو هفته زودتر به محتویات دسترسی خواهند داشت.

اولین محتوای دانلودی بتلفیلد ۱ نقشه Giant's Shadow بود که چندی پیش برای دارندگان پرمیوم پس بازی عرضه شد و بقیه کاربران هم می‌توانند به صورت رایگان آن را در تاریخ ۳۰ آذر دریافت کنند. بازی بتلفیلد ۱ یکی از بهترین شوتر‌های امسال بود که در بررسی زومجی نیز نمره عالی ۹ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

جنگ‌جهانی اول از زیر سایه جنگ‌های مدرن، ربات‌هایی از آینده و جنگ جهانی دوم با Battlefield 1 بیرون آمد تا نشان دهد اگرچه جامعه بشری شرمسار از وجود چنین کارزار وحشتناکی است اما به زیبایی می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی در قاب بازی ویدیویی شود. استودیو دایس با قدرت گرفتن از موتور فراست‌باست ۳ و وفادار ماندن به ریشه‌های مجموعه نشان داد راه و روش ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص نظامی با یک بخش چند نفره فوق‌العاده جذاب و عظیم، چگونه است. بتلفیلد ۱ با جلوه‌های سمعی و بصری خیره‌کننده، بخش چند نفره جذاب با نقشه‌های هوشمندانه و یک بخش داستانی که نشان از بهبود آن در این مجموعه دارد، توانست یکی از بهترین نسخه‌های سری بتلفیلد ۱ را خلق کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده