نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر و تصاویر جدیدی از فیلم Life منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز پوستر و تصاویر جدیدی از فیلم Life را با بازی رایان رینولدز و جیک جیلنهال منتشر کرد.

ماه گذشته، کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم زندگی (Life) را منتشر کرد. حال این کمپانی پوستر و دو تصویر جدید از این فیلم منتشر کرده است. در این تصاویر و پوستر، رایان رینولدز، ربکا فرگوسن و جیک جیلنهال را مشاهده می‌کنیم که در حال جنگیدن برای زنده ماندن هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Life داستان شش خدمه ایستگاه فضایی بین المللی را روایت می‌کند که در آستانه یکی از مهم‌ترین اکتشافات در طول تاریخ بشر هستند و اولین شواهد و مدرک زندگی را در کره مریخ کشف کرده‌اند. اعضای تیم شروع به انجام تحقیق بر روی آن می‌کنند، در نهایت روش کار آن‌ها عواقب پیش بینی نشده‌ای دارد و شخصی که به آن زندگی داده شده است ثابت می‌کند که بیشتری از چیزی که انتظار می‌رفت باهوش است. علاوه بر رینولدز، فرگوسن و جیلنهال، هیرویوکی سانادا، الگا دایهوچنایا و آریون باکاری دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم Life برای اکران در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ در تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۷ (۸ خرداد ۱۳۹۶)  اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم کودک ۴۴ (Child 44) است و پاول ورنیک  و رت ریس، نویسندگان فیلم‌هایی چون سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) و ددپول (Deadpool)، بر روی فیلمنامه فیلم Life کار کرده‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده