نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

آهنگ‌ساز Plants vs Zombies بازی خود را به نام Rakuen معرفی کرد

به نظر می‌رسد که لورا شیگیهارا (Laura Shigihara) علاوه بر آهنگ‌سازی برای بازی‌ها، خودش نیز به‌طور مستقل قرار است بازی جدیدی بسازد.

لورا شیگیهارا (Laura Shigihara)، شخص بااستعدادی بوده و در زمینه‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی کارهای زیادی انجام داده است. او بیشتر با آهنگ‌سازی برای Plants vs Zombies شناخته می‌شود و همچنین به مناسبت بیست و پنج سالگی Chrono Trigger یک آلبوم موسیقی ارایه داد. اکنون او دیگر مهارت‌های خود را در زمینه‌ی طراحی با بازی ماجراجویی Rakuen که در اوایل سال ۲۰۱۷ به استیم می‌آید، قرار است نشان دهد. 

قصه‌ی Rakuen، درامی است شبیه به بازی To The Moon (بازی دیگری که شیگیهارا وظیفه‌ی آهنگ‌سازی‌ آن را بر عهده داشته است). شما در نقش پسری هستید که در بیمارستان بستری بوده و همیشه در آن محیط به‌سر می‌برد. برای بیرون آمدن از این ریتم یکنواخت و ملالت‌آور، شما به دنیای کتاب مورد علاقه‌ی خود فرار می‌کنید. خیلی زود، پسر، خود را مقابل نگهبان این سرزمین فانتزیِ کتاب پیدا می‌بیند. این پسر، شانس این را می‌یابد که تا بقیه‌ی افرادی که در این بیمارستان قرار گرفته‌اند را هم کمک‌رسانی کند. در این بازی، شما مدام بین دنیای واقعی و دنیای فانتزی کتاب سفر می‌کنید و به ملاقات شخصیت‌های جالبی می‌روید. بقیه‌ی ویژگی‌های دیگر این بازی را در زیر می‌توانید بخوانید:

  • دل‌گرم‌کننده و دارای شخصیتی غنی در داستان.
  • ماجراجویی منحصربه‌فرد و بدون جنگ و دارای دانجن‌های عجیب، پازل‌‌های فرار از اتاق‌های ترسناک و راز و رمزهای دیالوگ‌محور که به‌طور پیچیده‌ای به داستان پیوند می‌خورد. 
  • قرار گرفتن در جای باقی شخصیت‌ها برای طی کردن زندگی هر یک از آن‌ها که موجب می‌شود تا متوجه شوید کارهای باقی‌مانده‌شان چیست و از این طریق به آن‌ها کمک کنید.
  • موسیقی متنی که از صداهای صوتی مرتبط با شخصیت هر یک از کاراکترها بهره می‌برد. 
  • جمع‌آوری آیتم‌ها و ایجاد دوستی با بقیه به منظور تبدیل بیمارستان به یک مکان بهتر. 
  • کوئست‌های طنز برای دیدن موجوداتی عجیب و غریب در یک دنیای فانتزی

به‌نظر می‌رسد که شیگیهارا حتی برای بازی خود نیز آهنگ‌سازی می‌کند و از این رو ما شاهد پنجاه آهنگ مختلف در این بازی خواهیم بود. همچنین اِمی تویاناگا، طراح هنری سری Sims، جهت اضافه کردن پیکسل‌های رنگارنگ و ارایه‌ی یک حالت هنری به گرافیک بازی و طراحی کاراکترهای آن حضور خواهد داشت. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده