نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Rodeo Stampede

اگر به دنبال یک بازی اندروید و آیفون مفرح و اعتیاد‌آور هستید، با معرفی Rodeo Stampede همراه زومجی باشید.

با اینکه بازی‌های حجیم و گرافیکی کاربران خاص خود را در پلتفرم موبایل دارند، ولی بیشتر گیمر‌های موبایل بازی‌هایی را ترجیح می‌دهند که بتوان به سادگی آن‌ها را کنترل کرد و در هر زمان و مکانی به تجربه بازی پرداخت. Rodeo Stampede، ساخته استودیو یودو وان (Yodo 1)، یکی از همین بازی‌ها است که برای اندروید و iOS عرضه شده است و می‌توانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید. این بازی همچنین اخیرا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال از دید کمپانی اپل انتخاب شد. در ادامه با معرفی بازی همراه باشید.

Rodeo Stampede را می‌توان با استفاده از فقط یک انگشت بازی و کنترل کرد. هدف اولیه شما در بازی این است که سوار حیوانات مختلف شوید و در مسیری اقدام به حرکت کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که با نگه داشتن انگشت‌تان روی صفحه حرکت می‌کنید و در صورتی که انگشت خود را بردارید، شخصیت شما از روی حیوانی که سوار شده بود پرش می‌کند و باید پیش از اینکه به زمین بخورد، دوباره با نگه داشتن انگشت روی صفحه سوار حیوان دیگری شوید. در طول مسیر همچنین یک سری موانع نیز مثل درخت یا سنگ و حتی حیوانات دیگر نیز وجود دارند که برخورد با آن‌ها به معنی شکست است.

Rodeo Stampede

Rodeo Stampede

یکی از مواردی که باعث شده بازی فوق‌العاده جذاب باشد، تنوع بالای حیوانات است و جانورانی مثل فیل، گراز، زرافه، شتر مرغ و حتی کرکس را در بازی شاهد خواهید بود که البته هر گونه خود نیز انواع مختلفی دارد و مثلا چندین نوع فیل در بازی شاهد هستیم. به‌علاوه تمامی حیوانات ویژگی خاص خود را دارند و برای مثال فیل بسیار قدرت‌مند است و می‌تواند موانع و حیوانات را از سر راه بردارد و حتی اگر خانه وی را آپدیت کنید، قادر به شکست سنگ‌ها نیز خواهد بود تا هیچ‌چیز جلو دارش نباشد. اما اگر فکر می‌کنید که می‌توانید یک فیل انتخاب کرده و تمام مسیر را با وی طی کنید و رکورد بیش‌ترین مسیر طی شده را بشکنید، سخت در اشتباه هستید! چرا که حیوانات آستانه صبری دارند و پس از مدتی سواری دادن، خسته شده و رَم می‌کنند! در این حالت هم هریک رفتار متفاوتی نشان می‌دهند و مثلا فیل شما را پرتاب می‌کند یا شتر مرغ با سرعت چندین برابر بیش‌تری حرکت می‌کند و حیوانات دیگر هم هریک رفتار خاصی را نشان می‌دهند که می‌توانید از برخی از آن‌ها به نفع خودتان هم استفاده کنید.

اما تمام گیم‌پلی بازی، به راندن حیوانات مختلف و سعی در رکورد زدن ختم نمی‌شود؛ بلکه شما یک کشتی هوایی نیز دارید که در اصل نقش باغ‌وحش را ایفا می‌کند و حیواناتی که در طول بازی پیدا کرده و اهلی می‌کنید، در آنجا نگه‌داری می‌شوند. شما می‌توانید خانه‌های حیوانات را در کشتی‌تان ارتقا دهید تا هم قابلیت‌های جدیدی برای‌شان باز شود و هم اینکه درآمدی که کسب می‌کنید بیشتر شود. اما حالا که به کسب درآمد اشاره کردیم، بد نیست بگوییم که در فاصله‌های زمانی مختلفی این امکان برای‌تان فراهم می‌شود که در‌های باغ‌وحش را باز کرده و اجازه بدهید که افراد از آن بازدید کنند. حال هرچه تنوع حیوانات شما بالاتر و خانه‌های آن‌ها پیشرفته‌تر باشد، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

Rodeo Stampede

Rodeo Stampede یک بازی رایگان است که از خریدهای درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال بازی بیش‌تر از اینکه مبتنی بر خرید‌های درون برنامه‌ای باشد، مبتنی بر تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی است و در صورتی که حوصله دیدن ویدیو‌ها را داشته باشید، نیازی به پرداخت پول نخواهید داشت. برای مثال تماشای ویدیو می‌تواند تعداد افراد بازدید کننده از باغ وحش‌تان را دو برابر کند یا پس از برخورد با موانع باعث شود که بتوانید کماکان به حرکت ادامه دهید و رکورد بهتری بزنید یا حتی پولی را که پس از هر مسیر کسب کرده‌اید، بتوانید دو برابر کنید. شما با استفاده از پول‌هایی که در بازی به دست می‌آورید، علاوه بر ارتقای خانه حیوانات، می‌توانید مناطق جدیدی را باز کنید که به معنی آشنا شدن با گونه‌های جدیدی از حیوانات است.

یکی دیگر از مواردی که بد نیست در مورد بازی Rodeo Stampede به آن اشاره کنیم، جلوه‌های صوتی و بصری بازی است. بازی از حیث گرافیکی حالتی کارتونی مانند دارد که کاملا با حال و هوای آن مطابق است و از حیث صوتی نیز موسیقی‌های شادی در بازی شنیده می‌شود و صداگذاری حیوانات مختلف هم به خوبی کار شده است.

در مجموع Rodeo Stampede یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و اعتیاد‌آور ترین بازی‌های موبایل حال حاضر است که بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد و به دلیل کنترلر‌های آسان می‌توان آن را در هر جایی بازی کرد و لذت برد.

دانلود بازی اندروید Rodeo Stampede از گوگل پلی | دانلود بازی آیفون Rodeo Stampede از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده