نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

نام رسمی دنباله فیلم‌های Godzilla و Pacific Rim مشخص شد

کمپانی لجندری پیکچرز عنوان کامل دنباله‌های بعدی فیلم‌های سینمایی Godzilla و Pacific Rim را اعلام کرد.

کمپانی لجندری پیکچرز امروز طی اعلامیه مطبوعاتی اعلام کرد که فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) به کارگردانی مایکل دووگرتی، دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ و فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) به کارگردانی استیون اس دنایت، یک سال زودتر یعنی در چهارم اسفند ماه ۱۳۹۶، در سینماهای جهان اکران خواهند شد.

جالب است بدانید که نام دنباله بعدی فیلم گودزیلا دقیقا همنام با نخستین بازسازی سینمایی هالیوود از مجموعه گودزیلا که در سال ۱۹۵۶ ساخته شد، است. هر چند لجندری پیکچرز اعلام نکرد که آیا انتخاب این نام، به معنای وجود ارتباطی ویژه بین داستان فیلم ۱۹۵۶ و ماجرای این دنباله جدید است، اما عنوان انتخابی برای دنباله جدید گودزیلا به طور واضح از نسخه ۱۹۵۶ این مجموعه الهام گرفته شده است.

فیلم سینمایی حاشیه اقیانوس آرام: طغیان نیز که ظاهرا تا قبل از انتشار این اعلامیه از جانب لجندری پیکچرز، حاشیه اقیانوس آرام: گرداب (Pacific Rim: Maelstrom) نام داشت، هم‌اکنون در کشور استرالیا در حال فیلم‌برداری است. از ستارگان حاضر در این فیلم نیز می‌توان به جان بویگا بازیگر فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در نقشِ پسرِ کاراکتر ِ ایفا شده در قسمتِ قبل توسط ادریس آلبا، یعنی استکر پنتکاست اشاره کرد. چارلی هونام نیز برای ایفای دوباره نقشش در این فیلم، یعنی خلبان رالی بکت حضور خواهد داشت.

در اطلاعیه مطبوعاتی لجندری پیکچرز همچنین اعلام شده است که تهیه‌کننده سینما، هرب دابلیو گینز که سابقه همکاری با زک اسنایدر، کارگردان مطرح سینما در فیلم نگهبانان (Watchmen) را دارد، در کنار تهیه‌کنندگی فیلم جدید و در دست ساخت این کمپانی یعنی کارآگاه بزرگ پیکاچو (Great Detective Pikachu) که اقتباسی از مجموعه بازی‌های پوکمون است، وظیفه نظارت بر هر دو دنباله گودزیلا و حاشیه اقیانوس آرام را نیز را بر عهده خواهد داشت.

نظر شما درباره دنباله‌های بعدی گودزیلا و حاشیه اقیانوس آرام چیست؟ آیا این دنباله‌ها می‌توانند موفقیت قسمت نخست خود را تکرار کنند؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده