نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

نسخه فرعی سریال How I Met Your Mother در دست ساخت است

شبکه CBS از ساخت نسخه فرعی جدید سریال محبوب How I Met Your Mother خبر داد.

سریال How I Met Your Mother در ۹ فصل طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ از شبکه CBS پخش شد. در مجموع ۲۰۸ قسمت از این سریال تلویزیونی کمدی و محبوب ساخته شده است که با میانگین ۸ میلیون بیننده برای هر قسمت، این سریال را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های یک دهه اخیر کرده است. سریال How I Met Your Mother در نزد منتقدان نیز با استقبال خوبی روبرو شد و در مجموع نامزد ۲۸ جایزه امی نیز شده است که ۹ جایزه امی نیز دریافت کرده است. این سریال همچنین نامزد دو جایزه گلدن گلوب نیز شده است.

پس از پخش آخرین قسمت سریال How I Met Your Mother در سال ۲۰۱۴، شبکه CBS از ساخت نسخه فرعی این مجموعه با عنوان آشنایی با پدر (How I Met Your Dad) خبر داد و حتی قسمت آزمایشی آن را نیز سفارش داد. با این حال، این شبکه در یک اقدام عجیب ساخت این سریال را کنسل کرد. اما اکنون طرفداران سریال How I Met Your Mother می‌توانند منتظر خبرهای خوبی از بازگشت این سریال به روی آنتن باشند. شبکه CBS در حال ساخت سریال فرعی جدید براساس این مجموعه است که تمرکز آن بر روی یک شخصیت زن است و تیم نویسندگی متفاوتی در حال نوشتن فیلمنامه آن هستند.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، نام این سریال How I Met Your Father خواهد بود و در حال حاضر مراحل اولیه توسعه و ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. این سریال توسط آیزاک آپتاکر و الیزابت برگر، تهیه کننده‌های اجرایی سریال بسیار موفق این ما هستیم (This Is Us)، ساخته خواهد شد. کارتر بیز و کریگ توماس، سازندگان سریال How I Met Your Mother، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال How I Met Your Father حضور خواهند داشت.

How I Met Your Mother

همچنین ددلاین اضافه می‌کند که فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال How I Met Your Father مهر تایید را از شبکه CBS دریافت کرده است و ساخت قسمت آزمایشی این سریال احتمالا بزودی آغاز خواهد شد. با این حال، این وب‌سایت می‌گوید که CBS لزوما در نظر ندارد که با ساخت این سریال به رقابت با سریال بسیار موفق This Is Us از شبکه NBC، برود، اما امیدوار است این سریال بتواند محبوبیتی مانند سریال How I Met Your Mother بدست آورد. ۱۲.۹ نفر میلیون بیننده قسمت پایانی این سریال را تماشا کرده‌اند و به نظر می‌رسد سریال How I Met Your Father بتواند بخش زیادی از بینندگان مجموعه اصلی را به خود جذب کند.

هنوز هیچ صحبتی از بازیگران احتمالی سریال How I Met Your Father نشده است و مشخص نیست که در این سریال شاهد بازیگران سریال How I Met Your Mother نیز خواهیم بود یا خیر. از طرفی هنوز مشخص نیست که اتفاقات این سریال همانند سریال اصلی در شهر نیویورک جریان دارد یا اتفاقات این سریال قرار است در شهر دیگری در آمریکا رخ دهد. همچنین هنوز تاریخی برای پخش این سریال در نظر گرفته نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده