نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم Suicide Squad 2 همچنان در حال توسعه است

کمپانی برادران وارنر تایید کرد که فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) همچنان در دست توسعه و مراحل اولیه پیش تولید است.

در تابستان امسال، سرانجام فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به روی پرده رفت و با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد. در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌های منفی متعدد و محبوب دنیای دی‌سی بودیم که وظیفه داشتند دنیا را نجات بدهند. در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند سال گذشته)، برادران وارنر ساخت دنباله فیلم Suicide Squad را تایید کرد. چند ماه بعد تایید شد که فیلمی مستقل براساس شخصیت هارلی کوئین (Harley Quinn) در دست ساخت است که علاوه بر حضور هارلی کوئین، شاهد حضور شخصیت‌های شرور و منفی زن دیگر دنیای دی‌سی نیز در این فیلم خواهیم بود. این در حالی است که گفته می‌شود دی‌سی در نظر دارد براساس شخصیت‌های اصلی دیگر فیلم Suicide Squad، فیلم‌های مستقل تولید و اکران کند.

فیلم Suicide Squad با وجود آن که توانست کمی بیش از ۷۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، اما با استقبال بسیار سرد منتقدان روبرو شد و حتی نقدهای بسیار ضعیف‌تری را نسبت به فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) دریافت کرد. با توجه اتفاقات اخیر انتظار می‌رفت که دی‌سی در ساخت فیلم‌های خود تجدید نظر کند، اما به نظر می‌رسد برنامه ساخت فیلم Suicide Squad 2 تغییری نکرده است و این فیلم همچنان مراحل اولیه ساخت و توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad، تایید کرده است که فیلم Suicide Squad 2 همچنان مراحل اولیه پیش تولید و توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و ساخت این فیلم متوقف یا کنسل نشده است. آیر همچنین تایید کرد که کارگردانی فیلم Gotham City Sirens را نیز بر عهده دارد. این فیلم براساس شخصیت هارلی کوئین و چند شخصیت شرور و منفی زن دیگر دنیای دی‌سی در دست ساخت است. او همچنین از احتمال ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت ددشات (Deadshot) با بازی ویل اسمیت، نیز خبر داده است.

با این حال، آیر اطلاعات بیشتری را از فیلم Suicide Squad 2 منتشر نکرده است و مشخص نیست که این فیلم در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارد. با این وجود، او در حال حاضر مشغول ساخت فیلم Gotham City Sirens است و بار دیگر با مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین که تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت، همکاری خواهد کرد. با این حال، انتظار می‌رود که شخصی دیگر کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده داشته باشد هرچند ممکن است ساخت این دو فیلم با فاصله بسیار کم انجام شود و آیر کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad را نیز بر عهده داشته باشد.

مدتی پیش برادران وارنر نسخه بلوری فیلم Suicide Squad که در آن شاهد صحنه‌های بیشتری از شخصیت جوکر بودیم، را منتشر کرد. علاوه بر رابی و اسمیت، جرد لتو، کارا دلیوین، وایولا دیویس، جای کورتنی و جی هرناندس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بن افلک نیز در نقش بروس وین / بتمن حضور کوتاهی را در این فیلم خواهد داشت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده